Feedback
I.D.: 17690621

Servicii de consultanta Proiect FEADR Sbm7.2. Educational Infiintare gradinita cu program prelungit in comuna Poiana Stampei

Data publicarii
13.02.17 Exista 154.393 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7 72224000-1
Termenul limita pentru depunere:
15.02.17
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta proiect FEADR constand in: 1. Cod CPV 79418000-7(Rev2)-Servicii auxiliare achizitiilor de servicii (Proiectare si asistenta tehnica proiectant, Servicii de Dirigentie de santier, Servicii de verificare tehnica a proiectarii), contracte de furnizare dotari si contract executie lucrari in cadrul proiectului. Acestea cuprind intocmirea tuturor documentatiilor pentru atribuirea contractelor si lansarea i...
Servicii de consultanta proiect FEADR constand in: 1. Cod CPV 79418000-7(Rev2)-Servicii auxiliare achizitiilor de servicii (Proiectare si asistenta tehnica proiectant, Servicii de Dirigentie de santier, Servicii de verificare tehnica a proiectarii), contracte de furnizare dotari si contract executie lucrari in cadrul proiectului. Acestea cuprind intocmirea tuturor documentatiilor pentru atribuirea contractelor si lansarea in SEAP a procedurilor de achizitie publica, intocmire raspunsuri clarificari, participarea ca expert cooptat in etapa de evalure si intocmirea tuturor documentelor in cadrul acesteia, consultanta privind intocmirea punctelor de vedere in cazul contestatiiilor/actiuni in instanta, intocmire Contract si publicare anunturi de atribuire. 2. Cod CPV 72224000-1 (Rev2)- Servicii de consultanta privind asigurarea management de proiect Acestea constau in desfasurarea tuturo activitatilor necesare implementarii corespunzatoare a proiectului (inclusiv avizare achizitii, obtinere AVANS, contractare si avizare la Min. Finante - credit - daca este cazul) Se depun oferte pentru toate categ. de servicii solicitate, valoarea investitii conform Buget proiect este de 486.598 Euro fara TVA. Ofertele se transmit autoritatii contractante prin Fax/Email pana cel tarziu 15.02.2017 ora 16:00, in cadrul aceluiasi termen acestea se depun in SEAP - catalog electronic - fiind mentionata investitia. Urmare analizarii ofertelor autoritatea contractanta va stabili oportunitatea inchirii contractului cu ofertantul ce prezinta cel mai bun pret. Autoritatea contractanta va vizualiza in SEAP ofertele depuse de operatorii economici pe Cod CPV 72224000-1, pentru operatorii economici ce au depus oferte scrise (in perioada 13.02.2017 - 15.02.2017 ora 16:00) urmand a analiza oportunitatea incheierii prin incredintare directa a contractului de servicii cu operatorul economic ce prezinta cel mai mic pret. In cazul in care oferta scrisa prezinta alt pret decat cea din SEAP - oferta nu va fi luata in considerare nefiind o oferta ferma.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanta privind asigurarea management de proiect FEADR 06.02.17
Furnizare a 1 (una) bucata sistem PC tip Statie grafica, a 1 (una) bucata licenta permanenta Allplan AEC 2022 si a 1 (una) bucata licenta Allplan Licence Server 09.05.22
Lucrări de execuţie "Modernizare drumuri în comuna Horodnic de Jos, judeţul Suceava", în cadrul proiectului/contractului de finanţare nr. C1920072R210213504411, aprobat în condiţiile Programului Naţional pentru Dezvoltare Rurală. 24.07.20
Servicii de proiectare fazele DALI, PT-DE, DTAC+ Documentatie obtinere avize solicitate prin CU, Asistenta tehnica si urmarirea executiei ATH-UE (inclusiv proiect as built, DTAFSI, DTAFSP, CPE)- Obiectiv “Reabilitare Corp A"  
Servicii de proiectare fazele DALI, PT-DE, DTAC+ Documentatie obtinere avize solicitate prin CU, Asistenta tehnica si urmarirea executiei ATH-UE (inclusiv proiect as built, DTAFSI, DTAFSP, CPE)- Obiectiv “Reabilitare Corp A" 02.07.20
Servicii de proiectare fazele SF, PT-DE, DTAC + Documentatie obtinere avize solicitate prin CU, Asistenta tehnica si urmarirea executiei ATH-UE (inclusiv proiect as built, DTAFSI, DTAFSP, CPE) PENTRU OBIECTIVUL "Centru de cercetare, dezvoltare si inovare in inteligenta ambientala si securitate cibernetica - IASeC"  
Lucrari de reparatii necesare inainte si dupa montare Usi Plumbate- Laborator Radiologie si Imagistica medicala 27.04.23
Consultanţă achizitii publice PS lucrări Construire pod Vasilovschi-Moldovan, com. Marginea, jud. Sv  
ÎNTOCMIREA DOCUMENTAŢIEI TEHNICO-ECONOMICE (FAZA PROIECT TEHNIC ŞI DETALII DE EXECUŢIE), ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR DE INVESTIŢII ÎN CADRUL PROIECTULUI "REABILITAREA SISTEMULUI DE TRANSPORT ŞI DISTRIBUŢIE ENERGIE TERMICĂ ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA" COD SMIS 319116 26.08.24
ÎNTOCMIREA DOCUMENTAȚIEI TEHNICO-ECONOMICE (FAZA PROIECT TEHNIC ȘI DETALII DE EXECUȚIE), ASISTENȚĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR DE INVESTIȚII ÎN CADRUL PROIECTULUI „REABILITAREA SISTEMULUI DE TRANSPORT ȘI DISTRIBUȚIE ENERGIE TERMICĂ ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA” COD SMIS 319116 26.08.24