Feedback
I.D.: 96531246

Servicii de consultanta privind protectia datelor

Data publicarii
24.04.24 Exista 719.099 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
73220000-0
Pretul estimativ:
30.000,00 RON - 30.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Analiza situaţiei actuale_ Raport de analiza / audit (identificare situatie actuala/identificarea activitatilor de prelucrare/ riscurilor) Auditarea va viza atât aspectele informatice (hardware şi software), cât şi aspectele administrative şi manageriale privind asigurarea conformităţii activităţii de prelucrare a datelor personale. Pentru desfăşurarea activităţii de documentare, urmează a fi utilizate instrumente specif...
1. Analiza situaţiei actuale_ Raport de analiza / audit (identificare situatie actuala/identificarea activitatilor de prelucrare/ riscurilor) Auditarea va viza atât aspectele informatice (hardware şi software), cât şi aspectele administrative şi manageriale privind asigurarea conformităţii activităţii de prelucrare a datelor personale. Pentru desfăşurarea activităţii de documentare, urmează a fi utilizate instrumente specifice dezvoltate de către Prestator care implică determinarea elementelor esenţiale şi relevante în procesul de audit [chestionare de verificare, scheme de conformitate, diagrame de conformitate, matrice de evaluare riscuri, verificări încrucişate]. Raportul de analiză va conţine determinarea gradului de conformitate la nivelul Autorităţii privind protecţia datelor cu caracter personal, prin raportare la toate elementele de analiză, care vor fi dezvoltate şi avute în vedere în cadrul procesului de analiză. Raportul de analiză/audit va fi predat in termen de 15 zile lucrătoare de la comunicarea informaţiilor relevante de către Autoritate. 2. Implementare măsuri pentru alinierea la prevederile G.D.P.R./ Plan de implementare – elaborare politici şi proceduri/ dezvoltarea şi asigurarea suportului în implementarea instrumentelor necesare asigurării conformităţii protecţiei datelor cu caracter personal Strategia de conformare a Autorităţii implică proiectarea, elaborarea şi dezvoltarea documentelor specifice aplicabile în raport de fiecare activitate procedurală.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Intocmire Raport de analiza si Plan de implementare GDPR  
Servicii de consulatanta etapa I - audit GDPR  
Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, în calitate de beneficiar, implementează proiectul: "Cadru strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de Departamentul pentru Românii de Pretutindeni" (Cod SIPOCA/MySMIS 730/130070) 07.04.22
Servicii de audit extern al managementului A.N.I. aferent anului 2022  
Servicii de audit extern al managementului A.N.I. pentru anul 2021  
Valoarea contractului de servicii de consultanţă pentru evaluarea impactului Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale 20.12.19
Servicii de consultanţă pentru implementarea instrumentelor de management al calităţii CAF şi ISO 9001:2015, dezvoltarea documentaţiei obligatorii şi necesare ce va sta la baza certificarii ulterioare a standardului ISO 9001:2015, precum şi analiza pentru proiectarea arhitecturii hardware şi software necesare dezvoltării platformei pentru implementarea acestor instrumente 25.11.20
Se doreşte ca acest audit să contribuie, prin recomandările formulate în Raportul final, la îmbunătăţirea managementului general al Inspecţiei Judiciare, cel puţin prin aportul de plus - valoare prin care acesta se va exprima. 08.05.19
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
Achizitie Servicii de analiza/audit si implementare prevederi Reg. UE 679/2016 - 8 CRPC-uri