Servicii de consultanta, asistenta si indrumare pentru organizarea procedurilor de licitatii publice, pentru toate tipurile de proceduri de achizitie. Etapele privind desfasurarea serviciilor auxiliare sunt urmatoarele:
1. Întocmire documentatii de atribuire (strategie de contractare, fisa de date a achizitiei, formulare, DUAE, caiet de sarcini, model de contract);
2. Stabilirea criteriilor de calificare si selectie a ofer...
Servicii de consultanta, asistenta si indrumare pentru organizarea procedurilor de licitatii publice, pentru toate tipurile de proceduri de achizitie. Etapele privind desfasurarea serviciilor auxiliare sunt urmatoarele:
1. Întocmire documentatii de atribuire (strategie de contractare, fisa de date a achizitiei, formulare, DUAE, caiet de sarcini, model de contract);
2. Stabilirea criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor si întocmirea notelor justificative aferente;
3. Încarcarea documentelor în SICAP si completarea formularelor necesare;
4. Raspuns la observatiile ANAP cu privire la documentatie.
5. Elaborarea raspunsurilor la eventualele solicitari de clarificari, a eratelor,
6. Consultanta si asistenta pe parcursul sedintelor de deschidere a ofertelor, verificarea eligibilitatii ofertantilor, evaluarea ofertelor tehnice si financiare;
7. Elaborarea rapoartelor de evaluare pentru documentele de calificare, propunerile tehnice, propunerile financiare, clarificari;
8. Elaborarea raportului procedurii;
9. Asistenta în fata CNSC cu privire la eventualele contestatii si plângeri, elaborare punct de vedere;
10. Publicarea anuntului de atribuire;
11. Asistenta si suport la întocmirea contractului de achizitie publica si la publicarea anuntului de atribuire;
12. Finalizarea dosarului achizitiei.
Prin serviciile auxiliare de achizitie publica, prestatorul pune la dispozitia beneficiarului personal calificat in diverse specialitati care va indeplini functia de exper