A. Elaborarea Studiului de Oportunitate: reprezintă o cerinţă a Legii nr. 51/2006 republicată cu completările şi modificările ulterioare, (Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice) scopul acestuia fiind de a analiza opţiunile de gestiune astfel încât autorităţile publice locale să aibă informaţiile necesare pentru exercitarea prevederilor art.22 alin.3 din actul normativ sus¬menţionat: "Modalitatea de gestiune a se...
A. Elaborarea Studiului de Oportunitate: reprezintă o cerinţă a Legii nr. 51/2006 republicată cu completările şi modificările ulterioare, (Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice) scopul acestuia fiind de a analiza opţiunile de gestiune astfel încât autorităţile publice locale să aibă informaţiile necesare pentru exercitarea prevederilor art.22 alin.3 din actul normativ sus¬menţionat: "Modalitatea de gestiune a serviciilor de utilităţi publice se stabileşte prin hotărâri ale autorităţilor deliberative ale unităţilor administrativ-teritoriale, în baza unui studiu de oportunitate, în funcţie de natura şi starea serviciului, de necesitatea asigurării celui mai bun raport preţ /calitate, de interesele actuale şi de perspectivă ale unităţii admnistrativ teritoriale, precum şi de mărimea şi complexitatea sistemelor de utilităţi publice".
Investitii necesare in domeniul salubrizarii stradale in Municipiul Timisoara:
Se va avea în vedere necesitatea unor investitii pe termen scurt, mediu si lung tinand cont de realitatea si dinamica socio-economica ale Minicipiului Timisoara precum si conditiile in care pot fi făcute si amortizate, astfel:
- Dimensionarea materiala si umana a operatorului de salubrizare stradala in functie de conditiile specifice ale Municipiului Timisoara;
- Proiectii financiare ale bugetului Primariei Municipiului Timisoara in conditiile unor durate diferite ale contractului de contractului de gestionare a activitatilor de salubrizare stradala si deszapezire in municipiul Timisoara.
Se vor calcula bugete pentru activitatile de salubrizare stradală (măturatul, spălatul, stropirea şi întreţinerea căilor publice) si de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau inghet – deszapezire, in Municipiul Timisoara pentru durate ale contractului de 4, 5, 8 si 10 ani, tinand cont si de investitiile care trebuie facute in perioadele de timp respective, în funcţie de optiunea delegării de gestiune.
Identificarea tipului de contract va rezulta din analiza modalităţii de repartizare a riscurilor si in functie de modalitatea de delegare a gestiunii recomandata.
B. Realizarea caietului de sarcini:
Caietul de sarcini se va intocmi avand in vedere Caietul de sarcini-cadru al serviciului de salubrizare, aprobat prin Ordinul 109/2007 de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice – A.N.R.S.C, care stabileste continutul si modul de intocmire a caietelor de sarcini de catre Consiliile locale, si care prevede condiţiile de desfăşurare a activităţilor specifice serviciului de salubrizare, stabilind nivelurile de calitate şi condiţiile tehnice necesare funcţionării acestui serviciu în condiţii de eficienţă.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 5-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 8 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.