Consultanta in domeniul achizitiilor publice privind:
a) demersurile necesare pentru înregistrarea/reînnoirea/recuperarea înregistrarii autoritatii contractante în SEAP sau recuperarea certificatului digital, daca este cazul;
b) elaborarea si, dupa caz, actualizarea, strategiei anuale si programul anual al achizitiilor publice;
c) elaborarea sau, dupa caz, activitatea de elaborare a documentatiei de atribuire si a document...
Consultanta in domeniul achizitiilor publice privind:
a) demersurile necesare pentru înregistrarea/reînnoirea/recuperarea înregistrarii autoritatii contractante în SEAP sau recuperarea certificatului digital, daca este cazul;
b) elaborarea si, dupa caz, actualizarea, strategiei anuale si programul anual al achizitiilor publice;
c) elaborarea sau, dupa caz, activitatea de elaborare a documentatiei de atribuire si a documentelor-suport, în cazul organizarii unui concurs de solutii, a documentatiei de concurs;
d) obligatiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevazute de Lege;
e) aplicarea si finalizarea procedurilor de atribuire;
f) realizarea achizitiilor directe;
g) constituirea si pastrarea dosarului achizitiei publice;
h) elaborarea documentelor/documentatiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achizitie publica si/sau pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achizitiile publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregatirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire si pâna la executarea/monitorizarea implementarii contractului de achizitie publica/acordului-cadru, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare si/sau solutionarea contestatiilor.