Punctul 1- Pregatire,planificare,intocmire dosar,incarcare SEAP,
In conformitate cu prevederile Art. 2, alin. (6) din HG 395 / 2016 cu modificarile si completarile ulterioare, in vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor, precum şi pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică şi/sau pentru implementarea unor pr...
Punctul 1- Pregatire,planificare,intocmire dosar,incarcare SEAP,
In conformitate cu prevederile Art. 2, alin. (6) din HG 395 / 2016 cu modificarile si completarile ulterioare, in vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor, precum şi pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică şi/sau pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achiziţiile publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monitorizarea implementării contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare şi/sau soluţionarea contestaţiilor, specialistii nostrii vor oferii in pretul prezentei oferte asistenta in vederea planificarii si initierii procedurii de atribuire dupa cum urmeaza: 1. Intocmirea dosarului achizitiei, activitate ce presupune urmatoarele operatiuni: • redactarea strategiei de contractare si a anexei acesteia dupa caz; • preluarea in caietul de sarcini a specificatiilor tehnice / cerintelor puse la dispozitie de catre personalul autoritatii contractante; • redactarea modelelor de formulare; • redactarea modelului de acord cadru / contract; • redactarea Declaratiei privind Art. 63; • redactarea online a fisei de date a achizitiei; • completarea formularului DUAE; 2. Initierea procedurii de atribuire, activitate ce