Feedback
I.D.: 74190068

Servicii de consultanta PNRR C10/C5 - UAT COMUNE

Data publicarii
13.10.22 Exista 116.808 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Comuna Horodnic de Sus intentioneaza sa depuna un proiect prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ (PNRR), COMPONENTA 10 sau COMPONENTA C5 si dorim sa achizitionam servicii de consultanta pentru depunerea cererii de finantare si managementul acesteia, precum si urmatoarele servicii: 1) Coordonarea elaborării documentaţiilor tehnice, în conformitate cu prevederile din ghidul finanţatorului; 2) Consiliere pe problem...
Comuna Horodnic de Sus intentioneaza sa depuna un proiect prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ (PNRR), COMPONENTA 10 sau COMPONENTA C5 si dorim sa achizitionam servicii de consultanta pentru depunerea cererii de finantare si managementul acesteia, precum si urmatoarele servicii: 1) Coordonarea elaborării documentaţiilor tehnice, în conformitate cu prevederile din ghidul finanţatorului; 2) Consiliere pe probleme legate de tipul de activităţi cu costuri eligibile şi structurarea conţinutului cererii de finanţare în funcţie de aceste criterii; 3) Corelarea activităţilor cuprinse în documentaţiile şi în studiile tehnice de specialitate cu cele de eligibilitate ale finanţatorului; 4) Realizarea cererii de finanţare în vederea accesării fondurilor nerambursabile, ce se vor aloca pe durata contractului în conformitate cu Ghidul de finanţare; 5) Asistenţă la întocmirea documentaţiilor anexe, necesare Cererilor de finanţare; 6) Asigurarea de consultanţă pentru formularea răspunsurilor de clarificări solicitate de evaluatorii Cererii de finanţare, până la semnarea Contractului de finanţare; 7) Pregătirea şi predarea în termen a tuturor documentaţiilor necesare, în vederea îndeplinirii tuturor condiţiilor pentru aprobarea Cererii de finanţare; 8) Managementul investitiei si administrarea contractului de executie (depunere cereri de rambursare, notificari de modificare a contractului de finantare, rapoarte de progres).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu