Feedback
I.D.: 14847862

Servicii de consultanta pentru verificarea administrativa a cererilor de rambursare/ de plata/prefinantare aferente proiectului de Asistenta Tehnica „Sprijin pentru eficientizarea indeplinirii atributiilor OI Cercetare privind activitatea de evaluare a proiectelor primite in cadrul AP1 OC si activitatea de verificare administrativa a cererilor de rambursare”

Data publicarii
08.09.16 Exista 1.028.900 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71700000-5
Termenul limita pentru depunere:
17.10.16
Pretul estimativ:
665.491,00 RON
Documente participare:
  1. 2-169584.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia are drept scop sustinerea activitatii OI Cercetare si a Birourilor Regionale ale OI Cercetare de verificare administrativa a cererilor de rambursare si a cererilor de plata aferente proiectelor finantate in cadrul Axei 1 a POC, prin asigurarea unei consultante de specialitate oferita de catre experti autorizati in lucrari de proiectare tehnica si constructii, experti financiar-contabili, experti in achizitiile pub...
Achizitia are drept scop sustinerea activitatii OI Cercetare si a Birourilor Regionale ale OI Cercetare de verificare administrativa a cererilor de rambursare si a cererilor de plata aferente proiectelor finantate in cadrul Axei 1 a POC, prin asigurarea unei consultante de specialitate oferita de catre experti autorizati in lucrari de proiectare tehnica si constructii, experti financiar-contabili, experti in achizitiile publice, drepturi de proprietate intelectuala si industriala, salarizare si legislatia muncii, experti IT si GRID (expert TIC) si de catre specialisti cu expertiza stiintifica in special in ariile tematice prioritare aferente strategiei CDI. Sustinerea activitatii se va realiza prin: 1- Asigurarea de expertiza privind verificarea din punct de vedere tehnic a Cererilor de rambursare/ de plata/prefinantare, 2- Asigurarea de expertiza privind verificarea din punct de vedere financiar-contabil / verificarea administrativa de 100% a Cererilor de rambursare/ de plata, 3- Elaborarea de puncte de vedere/rapoarte de expertiza in functie de necesitatile Serviciului de Monitorizare (SM) si Serviciului Management Financiar si Control, elaborarea altor documente pentru care este necesara expertiza acestora, vizite la fata locului, analizarea contestatiilor la verificarea Cererilor de rambursare/ de plata, inclusiv analizarea Notificarilor transmise de beneficiari la contractele de finantare si furnizarea opiniei scrise privind aspectele tehnice si juridice catre factorii de decizie ai ANCSI-DG OIC, 4- Elaborarea altor documente pentru care este necesara expertiza acestora.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanta pentru verificarea administrativa a cererilor de rambursare/ de plata/prefinantare aferente proiectului de Asistenta Tehnica „Sprijin pentru eficientizarea indeplinirii atributiilor OI Cercetare privind activitatea de evaluare a proiectelor primite in cadrul AP1 OC si activitatea de verificare administrativa a cererilor de rambursare”  
Servicii de consultanta pentru eficientizarea îndeplinirii atributiilor Organismului Intermediar pentru Cercetare privind activitatea de verificare administrativa a Cererilor de rambursare aferente proiectelor finantate în cadrul Axei prioritare 2 a POS-CCE  
Servicii de consultanta pentru eficientizarea îndeplinirii atributiilor Organismului Intermediar pentru Cercetare privind activitatea de verificare administrativa a Cererilor de rambursare aferente proiectelor finantate în cadrul Axei prioritare 2 a POS-CCE.  
Servicii de consultanta pentru eficientizarea îndeplinirii atributiilor Organismului Intermediar pentru Cercetare privind activitatea de verificare administrativa a Cererilor de rambursare aferente proiectelor finantate în cadrul Axei prioritare 2 a POS-CCE 12.11.14
Servicii de consultanta pentru verificarea administrativa a cererilor de rambursare/ de plata/prefinantare aferente proiectului de asistenta tehnica „Sprijin pentru eficientizarea indeplinirii atributiilor OI Cercetare privind activitatea de evaluare a proiectelor primite in cadrul AP1 OC si activitatea de verificare administrativa a cererilor de rambursare”. 17.10.16
Servicii de consultanta pentru verificarea administrativa a cererilor de rambursare/ de plata/prefinantare aferente proiectului de Asistenta Tehnica „Sprijin pentru eficientizarea indeplinirii atributiilor OI Cercetare privind activitatea de evaluare a proiectelor primite in cadrul AP1 OC si activitatea de verificare administrativa a cererilor de rambursare”.  
Anulata - Contract de servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (in vederea verificarii administrative a cererilor de rambursare gestionate la nivelul CNDIPT OI POSDRU) 05.06.15
Contract de servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (in vederea verificarii administrative a cererilor de rambursare gestionate la nivelul CNDIPT OI POSDRU) 05.06.15
Actualizare documentatie Contract de servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (in vederea verificarii administrative a cererilor de rambursare gestionate la nivelul CNDIPT OI POSDRU) 05.06.15
Anulata - Contract de servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (in vederea verificarii administrative a cererilor de rambursare gestionate la nivelul CNDIPT OI POSDRU) 01.09.15