Feedback
I.D.: 95222697

Servicii de consultanta pentru scrierea si depunerea Cererii de finantare , Mun Onesti

Data publicarii
26.03.24 Exista 115.396 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72224000-1
Pretul estimativ:
50.000,00 RON - 50.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, Cod 601032, telefon 0234.324243, fax 0234.313911/0234312502, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina,, intenţionează să achizitioneze prin cumpărare directă servicii de consultanta pentru scrierea si depuner...
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, Cod 601032, telefon 0234.324243, fax 0234.313911/0234312502, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina,, intenţionează să achizitioneze prin cumpărare directă servicii de consultanta pentru scrierea si depunerea Cererii de finantare pentru proiectul "Reducerea consumului de energie electrica prin inlocuirea corpurilor de iluminat public in Municipioul Onesti" , în conformitate cu prevederile art. 7, din Legea 98/2016 - privind achiziţiile publice si anexa la H.G. nr. 395/2016 cu modificarile si completarile in conditiile respectarii cerintelor minime din documentatia de atribuire, la un pret de 30.000 de lei fara TVA. Documentatia de atribuire contine Caiet de sarcini nr.17912/18.03.2024 si Draft Contract. Acceptul operatorului economic arata ca si-a insusit cerintele Caietului de sarcini si clauzele contractuale propuse de autoritatea contractanta; operatorul economic este de acord cu prelucrarea datelor personale in vederea efectuarii achizitiei cu respectarea normelor GDPR in vigoare si nu se afla in conflict de interese asa cum se defineste in legislatia in vigoare a achizitiilor publice. Acceptul autoritatii contractante si finalizarea achizitiei online in SEAP, are rol de angajament de ambele parti pana la semnarea Contractului final.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu