Obiectul contractului il constituie achizitionarea unor servicii de specialitate pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice respectiv: "Servicii pentru realizarea documentatiei tehnico-economice pentru proiectul “Zona de agrement Pădure Zamca", proiect ce are în vedere reconversia şi refuncţionalizarea unui teren degradat din municipiul Suceava în vederea îmbunătăţirii, revitalizării, reducerii poluării aerului şi pr...
Obiectul contractului il constituie achizitionarea unor servicii de specialitate pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice respectiv: "Servicii pentru realizarea documentatiei tehnico-economice pentru proiectul “Zona de agrement Pădure Zamca", proiect ce are în vedere reconversia şi refuncţionalizarea unui teren degradat din municipiul Suceava în vederea îmbunătăţirii, revitalizării, reducerii poluării aerului şi promovării măsurilor de reducere a zgomotului în mediul urban.
Serviciile constau în:
- elaborare studii de teren (studiu topografic, avizat OCPI, cu evidenţierea numerelor cadastrale, studiu geotehnic, studiu de evaluare al potentialului arheologic al perimetrului studiat - exclusiv pentru zonele în care se realizează lucrări de intervenţie / amenajare / construire, studiul pentru identificarea elementelor dendrologice remarcabile sub raport dimensional şi specific - arbori deosebiţi ca specie /varietate, vârstă, dimensiuni, formă);
- elaborare Studiu de Fezabilitate conform HG nr. 907/2016, inclusiv verificarea acesteia conform HG nr. 742/2018;
- elaborare documentatie pentru obtinerea Avizelor si Acordurilor conform certificatului de urbanism, inclusiv obţinerea lor;
- elaborare Proiect Tehnic şi detalii de executare, inclusiv verificare de verificatori atestati conform HG nr. 742/2018, DTAC si DTOE;
- soluţia tehnică trebuie sa includă şi soluţiile tehnice pentru branşamentele la reţelele tehnico-edilitare (apă, canalizare, energie electrică, telecomunicatii);
- elaborare cerere de finantare şi a anexelor solicitate de ghidul solicitantului;
- asistenţă acordată beneficiarului pe parcursul depunerii proiectului;
- asistenţă acordată beneficiarului pe parcursul evaluarii proiectului şi ulterior până la semnarea contractului de finanţare (ex. posibile clarificari solicitate de evaluatori).
Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 8 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de maxim 6 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.