Feedback
I.D.: 67690090

Servicii de consultanta pentru ”Sistem integrat detectie si alarmare la incendiu”

Data publicarii
28.03.22 Exista 345.857 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79415200-8 71210000-3
Pretul estimativ:
65.000,00 RON - 65.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia constă în servicii de consultanta aferente obiectivului de investiţii ” Sistem integrat detectie si alarmare la incendiu”: - Servicii de verificare tehnică de calitate a documentaţiilor tehnice Proiect Tehnic şi a oricăror documentaţii tehnice ce apar pe parcursul realizării lucrărilor şi trebuiesc supuse verificării; - Servicii de supervizare a lucrărilor/dirigenţie de şantier; - Consultanţă tehnică pe perioada d...
Achiziţia constă în servicii de consultanta aferente obiectivului de investiţii ” Sistem integrat detectie si alarmare la incendiu”: - Servicii de verificare tehnică de calitate a documentaţiilor tehnice Proiect Tehnic şi a oricăror documentaţii tehnice ce apar pe parcursul realizării lucrărilor şi trebuiesc supuse verificării; - Servicii de supervizare a lucrărilor/dirigenţie de şantier; - Consultanţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor; - Servicii de coordonare SSM. Ofertantul va face dovada experienţei expertilor principali conform celor solicitate prin Caietul de sarcini atasat pentru obiectivul de investitii. În cazul în care ofertantul nu va face dovada experienţei expertilor principali conform solicitărilor menţionate în Caietul de sarcini, oferta va fi considerată inacceptabilă şi neconformă. Calificarea, cunoştinţele, competenţele şi experienţa solicitate pentru experţii principali trebuie demonstrate cu documente relevante din activitatea lor, acestea fiind transmise impreuna cu Propunerea Tehnica intocmita conform cerintelor minime obligatorii din Caietul de sarcini ataşat si Propunerea Financiara, cu specificarea perioadei de valabilitate a ofertei, pe e-mailul achizitii.publice@airportcluj.ro. Se va constitui garanţia de bună execuţie a contractului în valoare de 10% din valoarea contractului atribuit, conform art. 45 din HG 394/2016, în scopul îndeplinirii cantitative, calitative şi în perioada convenita a contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu