Achizitionare “Servicii de consultanţă pentru programul informatic intern având ca obiect intretinerea bazelor de date si a programelor de contabilitate, mijloace fixe, facturare (introducere consumuri),casa-banca, financiar, furnizori, scadentar furnizori, fisa contorului, reclamatii, urmarire clienti inclusiv pentru programele informatice personalizate pt Biroul UIP POIM si Biroul UIP INTERREG, integrarea platformelor de...
Achizitionare “Servicii de consultanţă pentru programul informatic intern având ca obiect intretinerea bazelor de date si a programelor de contabilitate, mijloace fixe, facturare (introducere consumuri),casa-banca, financiar, furnizori, scadentar furnizori, fisa contorului, reclamatii, urmarire clienti inclusiv pentru programele informatice personalizate pt Biroul UIP POIM si Biroul UIP INTERREG, integrarea platformelor de Portal Clienti si Aplicatia de plata online, generare Declaratia SAF-T 406” conform caietului de sarcini si a clauzelor contractuale atasate. In cazul in care acceptati clauzele contractuale din draftul de contract si va insusiti caietul de sarcini, va solicitam sa transmiteti la adresa de e-mail: achizitii@caarad.ro, contractul asumat si completat cu datele de identificare ale societatii dvs. pentru a putea face demersurile necesare in vederea semnarii acestuia.