2. Consultanta in managementul de proiect,
Obiectivul general al contractului de servicii este de a facilita implementarea cu succes a proiectului. Contractarea serviciilor de consultanţă în managementul de proiect este determinată de necesitatea serviciilor calificate pe care le prestează consultanţii, şi anume:
• resurse suplimentare, în special în perioadele de vârf ale activităţii, (cum ar fi depunerea ce...
2. Consultanta in managementul de proiect,
Obiectivul general al contractului de servicii este de a facilita implementarea cu succes a proiectului. Contractarea serviciilor de consultanţă în managementul de proiect este determinată de necesitatea serviciilor calificate pe care le prestează consultanţii, şi anume:
• resurse suplimentare, în special în perioadele de vârf ale activităţii, (cum ar fi depunerea cererilor de rambursare/ plată/prefinantare, transmiterea dosarelor de achiziţii aferente proiectelor, etc);
• calificări interdisciplinare;
• obiectivitate şi capacitatea de a da sfaturi imparţiale;
• cunoştinţe de specialitate de care dispune firma de consultanţă - experienţa personalului, tehnici speciale, personal cu calificări care generează valoare adaugată.
Pentru realizarea serviciilor de consultanţă pentru implementarea proiectului, este necesar minim următorul personal calificat:
Coordonator proiect/Manager proiect
- studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă, la data depunerii ofertei;
- certificat Manager de proiect sau echivalent
Responsabil tehnic
- studii superioare tehnice absolvite cu diplomă de licenţă, la data depunerii ofertei;
Responsabil financiar
- studii superioare in domeniul economiei sau echivalent, absolvite cu diplomă de licenţă, la data depunerii ofertei.
Cerinţe referitoare la personalul propus:
- Se vor anexa copii certificate pentru conformitatea cu originalul după diplome/certificate/atestate de studii menţionate in CV uri, precum si CV-urile actualizate si semnate de titulari, pentru persoanele responsabile pentru îndeplinirea contractului.
Experienţa similara va fi demonstrată prin:
- pentru fiecare expert, recomandări din partea beneficiarilor/autoritatilor contractante, însoţite de o listă a contractelor în care expertul a fost implicat, perioada de timp, rolul avut in proiectele menţionate in lista si in recomandări, procese verbale de recepţie a serviciilor prestate (rolul unui expert trebuie sa fie acelaşi pentru care se aplica in prezentul contract).
Experienţa similară a personalului calificat trebuie sa fie in cadrul unor contracte de consultanta pentru implementarea proiectelor, astfel:
• Manager proiect - a fost nominalizat în calitate de manager proiect/Sef proiect/ în cadrul a cel puţin doua contracte de consultanta pentru implementarea proiectelor, la data depunerii ofertei.
• Responsabil tehnic - a fost nominalizat în calitate de responsabil tehnic în cadrul a cel puţin doua
contracte de consultanta pentru implementarea proiectelor, la data depunerii ofertei.
• Responsabil financiar - a fost nominalizat în calitate de Responsabil financiar în cadrul a cel puţin doua contracte de consultanta pentru implementarea proiectelor, la data depunerii ofertei.
Pentru personalul nominalizat care nu este angajat al ofertantului, se vor prezenta declaratii/angajamente de disponibilitate.
Un expert cheie nu poate sa îndeplinească mai multe roluri in cadrul echipe prezentate..
1. Consultanta in achizitii,
Serviciile ce fac obiectul prezentului contract vizează toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului pentru realizarea de achiziţii directe si a procedurilor pana la semnarea contractelor, a eventualelor acte aditionale, si finalizarea dosarelor achiziţiilor publice.
Toţi experţii cu rol important în implementarea contractului sunt denumiţi experţi cheie
Personal minim solicitat si responsabilităţi.
Pentru realizarea serviciilor de consultanţă pentru implementarea proiectului, este necesar minim următorul personal calificat:
Expert achiziţii publice
- studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă, la data depunerii ofertei;
- diploma Expert Achizitii Publice
Expert cooptat
- studii superioare tehnice sau in domeniul economiei sau echivalent, absolvite cu diplomă de licenţă, la data depunerii ofertei.
Cerinţe referitoare la personalul propus:
- Se vor anexa copii certificate pentru conformitatea cu originalul după diplome/certificate/atestate de studii menţionate in CV - uri, precum si CV-urile actualizate si semnate de titulari, pentru persoanele responsabile pentru îndeplinirea contractului..