Feedback
I.D.: 40407702

Servicii de consultanta pentru intocmirea cererii de finantare a proiectului

Data publicarii
29.11.19 Exista 59.407 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Caraş-Severin
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serv de consult consta in redact cererilor de finant, a memoriilor justific si docum anexa, precum si suport in obt document necesare. Serviciile ce urm a fi prest sunt: o sa solicite beneficiarului toate inform de care are nevoie pentru elab cererii de finant; o sa verifice document obt, din p.v. a conform cu cerintele Ghidului de Finantare si protocoalelor incheiate de Autoritatea de management; o sa asig consult la elab ...
Serv de consult consta in redact cererilor de finant, a memoriilor justific si docum anexa, precum si suport in obt document necesare. Serviciile ce urm a fi prest sunt: o sa solicite beneficiarului toate inform de care are nevoie pentru elab cererii de finant; o sa verifice document obt, din p.v. a conform cu cerintele Ghidului de Finantare si protocoalelor incheiate de Autoritatea de management; o sa asig consult la elab cererii de finant şi a fişei de proiect, dacă este cazul, pentru ating tuturor criteriilor de eligib si obt punctaj maxim posibil; o sa elab si sa predea benef, spre verif, cererea de finantare; o sa raspunda solicit de clarificari emise de Autoritatea de Managem (daca este cazul); o sa intocmeasca, impreuna cu beneficiarul, dosarul cererii de finantare; o asistenta la depunerea Proiectului la Autoritatea de Management în vederea depunerii tuturor docum mentionate în Ghidul solicit; o sa asigure beneficiarului suport pe perioada evaluarii cererii de finantare incluzand revizuiri cf solicitarilor evaluat, pana la moment aprob de catre finantator, si particip la intalnirile organiz cu evaluat pt clarif eventualelor obs formul; o sa redacteze raspuns la solicitarile de inf suplim formulate de Autoritatea de Management . -pt proiectul:,, Modernizarea si dotarea scolilor si gradinitelor din ZUM Reab Scoala Primara Dealu Mare”. A se transm cerinta VII Conditii de elifibilitate cf Caietului de Sarcini pe e-mail: violeta.seres@primariaresita.ro
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu