Feedback
I.D.: 62647821

Servicii de consultanta pentru intocmire cerere de finantare si managementul investitiei - AFM

Data publicarii
03.11.21 Exista 70.034 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
35.500,00 RON - 35.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Ialomiţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
AC doreste achiziţia serviciilor de întocmire a Cererii de Finanţare şi managementul investiţiei pentru obiectivul “Creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei pentru grădiniţa din comuna Dridu, judeţul Ialomiţa. Se intenţionează să se obţină finanţare nerambursabilă pentru reabilitarea şi modernizarea grădiniţei din localitate prin Programul privind creşterea eficienţei energetice şi gestionarea ...
AC doreste achiziţia serviciilor de întocmire a Cererii de Finanţare şi managementul investiţiei pentru obiectivul “Creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei pentru grădiniţa din comuna Dridu, judeţul Ialomiţa. Se intenţionează să se obţină finanţare nerambursabilă pentru reabilitarea şi modernizarea grădiniţei din localitate prin Programul privind creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice, gestionat de către Administraţia Fondului pentru Mediu. Serviciile de consultanţă vor consta în: - solicitare inf. şi do. necesare; - analiza cond.de conformitate, eligibilitate şi selecţie proiect - completarea formularelor specifice autorităţii finanţatoare, fara DALI - analiza documentelor anexă la CF prezentate de solicitant; - integrarea tuturor documentelor în dosarul cererii de finanţare. - asistenţă la depunerea proiectului (on-line şi/sau pe suport de hârtie şi/sau în format electronic) - răspunsuri la solicitările de clarificări ale autorităţii finanţatoare; - asigurarea managementul proiectului de investiţii; - administrarea contractului; - întocmirea cererilor de avans; - întocmirea notei de stingere avans; - întocmirea raportului anual de monitorizare; - raport de finalizare; - elaborarea formularelor tip emise de către finanţator; - întocmirea cererilor de decontare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu