Feedback
I.D.: 57873002

Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului

Data publicarii
10.06.21 Exista 73.985 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
54.041,33 RON - 54.041,33 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru realizarea proiectului „PROIECT INTEGRAT: PRIMA INFIINŢARE A SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APĂ ŞI CANALIZARE MENAJERĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT – ACŢIUNEA 1 – PRIMA INFIINŢARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT, - ACŢIUNEA 2 – PRIMA INFIINŢARE A SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT” sunt necesare servicii d...
Pentru realizarea proiectului „PROIECT INTEGRAT: PRIMA INFIINŢARE A SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APĂ ŞI CANALIZARE MENAJERĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT – ACŢIUNEA 1 – PRIMA INFIINŢARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT, - ACŢIUNEA 2 – PRIMA INFIINŢARE A SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT” sunt necesare servicii de consultanta in implementare ce constau in principal in: -Asistenta la intocmirea corespondentei intre comuna Maruntei si AFIR; -Asistenta la intocmirea Actelor aditionale in vederea revizuirii Bugetului Indicativ, ca urmarea finalizarii achizitiilor in concordanta cu GS 7.2 si contractului de finantare nr 0720AN00021643000426; -Intocmirea anexelor specifice necesare rambursarii sumelor eligibile, in concordanta cu GS 7.2, contractului de finantare C0720AN00021643000426 si legislatia in vigoare, in sensul intocmirii cererilor de plata si a cererilor de TVA, conform graficului de esalonare a cererilor de plata; -Actualizarea graficului de esalonare a cererilor de plata -Intocmire Rapoarte de Progres si Raport Final; -Asistenta de specialitate pe toata perioada de implementare a proiectului finantat prin PNDR 2014-2020. -Asistenta la intocmirea documentatiilor necesare la finalizarea lucrarilor; -Asistenta la arhivarea documentelor. Am atasat un scan al contractului de finantare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu