Pentru elaborarea cererii de finanţare consultantul va avea la dispoziţie documentaţia tehnico-economică a proiectului, precum si studii, expertize realizate, dupa caz (ex: SF, DALI), alte documente existente, date si informatii de interes pentru tipul de proiect pe care AC le detine. Descrierile, datele si informatiile din cererea de finantare si anexele acesteia vor fi corelate si vor corespunde cu descrierile din SF/DALI...
Pentru elaborarea cererii de finanţare consultantul va avea la dispoziţie documentaţia tehnico-economică a proiectului, precum si studii, expertize realizate, dupa caz (ex: SF, DALI), alte documente existente, date si informatii de interes pentru tipul de proiect pe care AC le detine. Descrierile, datele si informatiile din cererea de finantare si anexele acesteia vor fi corelate si vor corespunde cu descrierile din SF/DALI si documentatia tehnica. Etapele principale ale acestei activitati, pe care consultantul are obligatia sa le parcurga, sunt: 1. etapa de verificare a indeplinirii tuturor conditiilor de eligibilitate ale proiectului si solicitantului; 2. etapa de elaborare a cererii de finantare, a documentelor suport obligatorii si specifice,intocmirea dosarului cererii de finantare, depunere la finantator; 3. etapa de verificare si evaluare a cererii de finantare, in care beneficiarului de proiect i se potsolicita clarificari/revizuiri ale cererii; 4. etapa precontractuala, pana la semnarea contractului de finantare inclusiv, cu sarcinile specifice descriese in ghidurile solicitantului ; Activitatea de elaborare a cererii de finantare presupune, fara a se limita, urmatoarele sarcini: • Consultantul va verifica conformitatea SF, DALI, după cerintele din ghidurile solicitantului. • Consultantul va realiza analiza documentaţiei tehnico-economice necesare pentru elaborarea cererii de finantare (studiu de fezabilitate, documentatie de avizare a lucrarilor de interventii, alte