Municipiul Bucuresti achizitioneaza Servicii de consultanţă pentru Campania de comunicare şi conştientizare în domeniul calităţii aerului în Municipiul Bucureşti conform Temei de concurs.
Municipalitatea are ca preocupare dezvoltarea durabilă a capitalei din perspectiva asigurării unui mediu de viaţă sănătos alături de persoane fizice şi juridice ce locuiesc şi îşi desfăşoară activitatea în Municipiul Bucureşti.
Primăria ...
Municipiul Bucuresti achizitioneaza Servicii de consultanţă pentru Campania de comunicare şi conştientizare în domeniul calităţii aerului în Municipiul Bucureşti conform Temei de concurs.
Municipalitatea are ca preocupare dezvoltarea durabilă a capitalei din perspectiva asigurării unui mediu de viaţă sănătos alături de persoane fizice şi juridice ce locuiesc şi îşi desfăşoară activitatea în Municipiul Bucureşti.
Primăria Municipiului Bucureşti urmăreşte prin campania de conştientizare şi comunicare să crească gradul de acces al cetăţenilor la informaţia privind calitatea aerului din capitală, respectiv la informaţiile privind influenţa negativă a poluanţilor asupra sănătăţii umane.
De asemenea, este urmărită utilizarea de către municipalitate a celor mai eficiente căi de comunicare cu comunitatea locală şi cu grupurile ţintă astfel încât, campania să conducă la îndeplinirea angajamentului municipalităţii în ceea ce priveşte acţiunile de informare şi educare legate de calitatea aerului.
În acest sens, prin concursul de soluţii organizat de Primăria Municipiului Bucureşti se urmăreşte selectarea celei mai bune propuneri pentru dezvoltarea branding-ului, respectiv: alegere nume campanie, manualul de identitate vizuală şi a elementelor de creaţie de tip logo, spot video - audio pentru TV, radio, on-line şi afişaj outdoor aferente campaniei de comunicare şi conştientizare, astfel încât aceasta să fie unitară, constantă şi uşor de recunoscut.
Prin concursul de soluţii se urmăreşte alegerea celei mai bune propuneri pentru campanie, astfel încât aceasta să ajungă la cât mai mulţi cetăţeni şi să genereze interes pentru subiectul "calitatea aerului" în capitală şi să determine modificarea comportamentului acestora prin raportare la activităţile cu impact asupra calităţii aerului.
Dezvoltarea urbanistică a capitalei şi dinamica socio-economică a ultimilor ani, însoţită de creşterea considerabilă a transportului urban de toate categoriile, impune municipalităţii acţiuni care să contribuie la asigurarea unor condiţii de viaţă optime cetăţenilor în perspectiva îndeplinirii obiectivelor de calitate a aerului.
Creşterea accentuată a parcului auto, caracteristicile traficului rutier, precum şi preferinţa utilizatorilor pentru anumite tipuri de mobilitate, contribuie la detaşarea evidentă a traficului rutier ca sursă principală de poluare a aerului în municipiul Bucureşti, prin emisiile de poluanţi şi gazelor cu efect de seră, precum: dioxid de carbon, monoxid de carbon, oxizi de azot, oxizi de sulf, particule în suspensie (PM10, PM2,5 şi particule ultrafine), plumb, compuşi organici volatili etc. […]