Servicii de consultantă achizitii publice , în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor publice prin:
Elaborarea documentelor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică: etapa de panificare/pregătire a procedurii, etapa de organizare a procedurii si atribuire contract/acord-cadru,etapa post-atribuire contract/acord-cadru,
Consiliere si asistenţă te...
Servicii de consultantă achizitii publice , în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor publice prin:
Elaborarea documentelor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică: etapa de panificare/pregătire a procedurii, etapa de organizare a procedurii si atribuire contract/acord-cadru,etapa post-atribuire contract/acord-cadru,
Consiliere si asistenţă tehnică pentru întocmirea programului anual al achiziţiilor publice, identificarea produselor/serviciilor/lucrărilor în catalogul electronic, iniţierea achiziţiilor prin estimare, punere în corespondenţă cu codul CPV şi propunere de proceduri de achiziţii publice,
Asistenţă în planificarea achiziţiei publice,
Asistenţă pentru întocmire documentatie de atribuire (fişa de date, formulare, caiet de sarcini, model contract), strategie de contractare,
Asistenţă în remedierea unor eventuale recomandări, formulate de expertii ANAP, în vederea validării documentaţiei de atribuire,
Asistenţă la publicarea anunţului de participare (după caz simplificat), şi la eventuale erate la acesta,formularea punctelor de vedere cu privire la eventuale contestatii, asistenţă de specialitate la sedinţa de deschidere a ofertelor,
Asistenţǎ de specialitate în evaluarea ofertelor, prin formularea de recomandǎri cu privire la eventuale solicitǎri de clarificǎri necesare pentru evaluarea ofertelor, formularea de recomandǎri cu privire la admisibilitatea ofertelor;