Feedback
I.D.: 59968286

Servicii de consultanta necesare implementarii proiectului: "CBConnect Trans - Dezvoltarea unei conexiuni intermodale transfrontaliere între Isaccea -Orlivka-Tulcea -Izmail" Programul Operaţional Comun Romania-Ucraina 2014-2020, Obiectiv tematic 7, Prioritatea de investiţii 3.1.

Data publicarii
16.08.21 Exista 63.332 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Termenul limita pentru depunere:
06.09.21
Pretul estimativ:
289.441,16 RON - 289.441,16 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 16.08.21 Publicat la 26.08.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lot I servicii de asistenţă tehnică pentru raportare Cod CPV 79411000-8 Servicii generale de consultanta în management Serviciile prestate în cadrul lotului I, constau în asigurarea asistenţei în activitatea de raportare conform contractului de finanţare prin verificarea corectitudinii informaţiilor cuprinse în rapoartele de progres prin raportare la specificul proiectului transfrontalier Lot II servicii de monitorizare şi ...
Lot I servicii de asistenţă tehnică pentru raportare Cod CPV 79411000-8 Servicii generale de consultanta în management Serviciile prestate în cadrul lotului I, constau în asigurarea asistenţei în activitatea de raportare conform contractului de finanţare prin verificarea corectitudinii informaţiilor cuprinse în rapoartele de progres prin raportare la specificul proiectului transfrontalier Lot II servicii de monitorizare şi verificare a activităţilor financiare Cod CPV 79411000-8 Servicii generale de consultanta în management Serviciile prestate în cadrul lotului II, constau în realizarea monitorizării şi verificării tuturor activităţilor financiare ale UAT Isaccea, în calitate de partener în contractual de finanţare. Lot III servicii de consultanţă în achiziţii Cod CPV 79418000-7 Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor Serviciile prestate în cadrul lotului III constau în realizarea documentaţiilor pentru realizarea achiziţiilor şi consultanţa pentru perioada de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurilor de atribuire. Termen până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 15 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări în a 9 a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Descrierea detaliata a serviciilor de proiectare si a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseşte în Caietul de sarcini (si a anexelor acestuia). ATENTIE: - termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: în a-15 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor; - termenul in care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanta necesare implementarii proiectului: "CBConnect Trans - Dezvoltarea unei conexiuni intermodale transfrontaliere între Isaccea -Orlivka-Tulcea -Izmail" Programul Operaţional Comun Romania-Ucraina 2014-2020, Obiectiv tematic 7, Prioritatea de investiţii 3.1.  
Servicii de cadastru "Înregistrarea sistematică în cadrul Programului Naţional de Cadastru şi Carte Funciară" 28.04.22
ACHIZITIE PE LOTURI - Proiectare şi execuţie lucrări pentru implementarea proiectului integrat ”MODERNIZARE SISTEM ALIMENTARE CU APA VALEA NUCARILOR SI IAZURILE SI SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE ŞI STAŢIE DE EPURARE SATELE VALEA NUCARILOR SI IAZURILE-ETAPA I ” LOT 1: Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul „MODERNIZARE SISTEM ALIMENTARE CU APA VALEA NUCARILOR SI IAZURILE” LOT 2: Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul ”SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE ŞI STAŢIE DE EPURARE SATELE VALEA NUCARILOR SI IAZURILE-ETAPA I ” 18.09.19
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte funciară 12.08.24
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte funciară 12.08.24
Furnizarea de materiale de vizibilitate în cadrul proiectului "CBConnect Trans - Dezvoltarea unei conexiuni intermodale transfrontaliere între Isaccea -Orlivka-Tulcea –Izmail" 16.05.22
Furnizarea panouri pentru lucrări în cadrul proiectului "CBConnect Trans - Dezvoltarea unei conexiuni intermodale transfrontaliere între Isaccea -Orlivka-Tulcea –Izmail" 13.05.22
Proiectare şi asistenţă tehnică pentru proiectul "Achizitie mijloace de transport public – autobuze electrice 10 m, Tulcea", cod SMIS 129399 POR/2019/3/3.2/2/ITI 16.08.21
Proiectare şi asistenţă tehnică pentru proiectul "Achizitie mijloace de transport public – autobuze electrice 10 m, Tulcea", cod SMIS 129399 POR/2019/3/3.2/2/ITI 16.08.21
Proiectare şi asistenţă tehnică pentru proiectul "Achizitie mijloace de transport public – autobuze electrice 10 m, Tulcea", cod SMIS 129399 POR/2019/3/3.2/2/ITI 01.11.21