Se vor presta servicii de consultanta pentru procedura licitatie deschisa având ca obiect Modernizare DJ 612, Rădoieşti (DJ 601C) – Săceni (DJ 612 A), km 64+371 – km 76+172 (L=11,801 km), respectiv analizarea şi verificarea fiecarei oferte atât din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, cât şi din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implică, de catre un specialist extern ce va fi numit expert coopta...
Se vor presta servicii de consultanta pentru procedura licitatie deschisa având ca obiect Modernizare DJ 612, Rădoieşti (DJ 601C) – Săceni (DJ 612 A), km 64+371 – km 76+172 (L=11,801 km), respectiv analizarea şi verificarea fiecarei oferte atât din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, cât şi din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implică, de catre un specialist extern ce va fi numit expert cooptat pe langa comisia de evaluare.
Activităţile ce vor fi realizate/atributiile expertului extern cooptat:
- Expertul cooptat isi va desfasura activitatea la sediul autoritatii contractante sau la sediul propriu, cu conditia pastrarii confidentialitatii asupra continutului ofertelor, precum si asupra oricaror alte informatii prezentate de ofertanti, a caror dezvaluire ar putea aduce atingere dreptului acestora de a-si proteja proprietatea intelectuala sau secretele comerciale.
- activitatea expertului se va desfasura in doua etape:
• Etapa 1: analizarea şi verificarea fiecarei oferte din punct de vedere al elementelor tehnice propuse;
• Etapa 2: analizarea şi verificarea fiecarei oferte declarate admise in prima etapa, din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implică;
- Expertul cooptat urmeaza sa indeplineasca atributiile prevazute la art. 127 alin.(1) lit. f), lit.h) - lit. j) din Anexa la H.G. nr. 395/2016.
- Atribuţiile specifice ale expertului cooptat sunt urmatoarele:
• verificarea conformităţii propunerilor tehnice ale ofertanţilor cu prevederile caietului de sarcini;
• verificarea propunerilor financiare prezentate de ofertanţi, inclusiv verificarea conformităţii cu propunerile tehnice, verificarea aritmetică, verificarea încadrării în fondurile care pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică respectiv, precum şi, dacă este cazul, verificarea încadrării acestora în situaţia prevăzută la art. 210 din Lege;
• colaborare cu comisia de evaluare la elaborarea solicitărilor de clarificări şi/sau completări necesare în vederea evaluării solicitărilor de participare şi/sau ofertelor;
• colaborare cu comisia de evaluare la motivarea incadrarii ofertelor ca inacceptabile şi/sau neconforme;
• intocmirea raportului de specialitate, dupa fiecare etapa, care va cuprinde verificarea conformităţii propunerilor tehnice, respectiv financiare depuse de ofertanţi din punct de vedere al conformităţii cerintelor solicitate prin documentaţia de atribuire.
• asistarea comisiei pe durata evaluarii ofertelor si consilierea cu privire la toate aspectele tehnice si financiare pe care le implică;
• consultarea in vederea solutionarii eventualelor contestatii;