I) Etapa de planificare-pregatire a procedurilor de achizitie publica: consiliere ptr. alegerea unei proceduri, pentru intocmirea strategiei de contractare, ptr. întocmirea DA, inclusiv FDA, modele de formulare,conceperea unor clauze contractuale, indrumare ptr. utilizarea SEAP, ptr. stabilirea criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor si stabilirea criteriului de atribuire, generarea DUAE II) Etapa de organizare...
I) Etapa de planificare-pregatire a procedurilor de achizitie publica: consiliere ptr. alegerea unei proceduri, pentru intocmirea strategiei de contractare, ptr. întocmirea DA, inclusiv FDA, modele de formulare,conceperea unor clauze contractuale, indrumare ptr. utilizarea SEAP, ptr. stabilirea criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor si stabilirea criteriului de atribuire, generarea DUAE II) Etapa de organizare a procedurii si atribuirea contractului: consiliere ptr. publicarea anuntului/invitatiei de participare, ptr. intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari si a comunicarilor, punerea la dispozitie de experti cooptati, III.)Etapa de finalizare a procedurii: consiliere pentru îndeplin. sarcinilor ce revin AC în cazul unor notificari,contestatii privind D.A., procedura de atribuire, evaluarea ofertelor, încheierea contractelor, etc.(inclusiv la elaborarea pct. de vedere, formularea de notificari, plangeri prealbile, etc.), ptr. înche. contr. la termenele si în conditiile prev. de legis. în vigoare, ptr. întocmirea raportului procedurii de atribuire, pentru publicarea anunturilor de atribuire, altor docum. ref. la publicitatea contractelor. IV) Pentru toate etapele: Consilierea şi îndrumarea AC la solicitarea acesteia, şi pentru alte aspecte referitoare la procedurile de achiziţii care survin în timpul derulării contractului de prestări, precum şi la redactarea corespondenţei cu terţii (ofertanţi, ANAP,CNSC, AI, etc)V) Avizare pre şi post procedură