Feedback
I.D.: 68837417

SERVICII DE CONSULTANTA MANAGEMENT IN IMPLEMENTAREA PROIECTULUI POIM -cod 143359

Data publicarii
04.05.22 Exista 108.525 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
11.000,00 RON - 11.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
UAT Comuna Ivanesti solicita incheierea unui contract de achizitie publica de servicii avand ca obiect asigurarea managementului pentru implementarea obiectivului de investitii “Dotarea unităţilor de învăţământ din comuna Ivăneşti, judeţul Vaslui cu echipamente specifice pentru gestionarea crizei sanitare cauzate de SARS-COV-2 ”-cod SMIS 143359 finanţat prin Programul Operaţional Infrastructură Mare, axa prioritară 10 Prote...
UAT Comuna Ivanesti solicita incheierea unui contract de achizitie publica de servicii avand ca obiect asigurarea managementului pentru implementarea obiectivului de investitii “Dotarea unităţilor de învăţământ din comuna Ivăneşti, judeţul Vaslui cu echipamente specifice pentru gestionarea crizei sanitare cauzate de SARS-COV-2 ”-cod SMIS 143359 finanţat prin Programul Operaţional Infrastructură Mare, axa prioritară 10 Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID -19.6. Specificaţii tehnice: prestarea serviciilor de consultanţă constau în : etapa de implementare a proiectului – după semnarea contractului de finanţare nerambursabilă şi până la ultima cerere de plată/rambursare: - consultanţă în domeniul managementului de proiect privind realizarea rezultatelor propuse şi contractate; - administrarea contractului de finanţare şi a duratei de implementare a proiectului; - întocmirea cererilor de plată şi cererilor de rambursare, conform instrucţiunilor specifice programului, în vederea obţinerii de către achizitor a ajutorului financiar nerambursabil; - elaborarea rapoartelor tehnice trimestriale; - realizarea de notificări şi/sau acte adiţionale; - urmărirea conformităţii acţiunilor de publicitate şi promovare cu manualul de identitate vizuală; - asistenţă în transmiterea prin intermediul aplicaţiei electronice a dosarelor de achiziţie, cererilor de rambursare/plată; - asistenţă pentru obţinerea de credite necesare implementării proiectului, după caz
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu