Feedback
I.D.: 51386761

Servicii de consultanta la întocmirea cererii de finantare prin POC, AXA PRIORITARA 2

Data publicarii
09.11.20 Exista 152.719 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72224000-1
Pretul estimativ:
24.000,00 RON - 24.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta refuzata: Servicii de consultanta la întocmirea cererii de finantare prin POIM 2014-2020, Axa prioritară 2 - Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă, Prioritatea de investiţii 2c. - Consolidarea aplicaţiilor TIC pentru e-guvernare, e-învăţare, e-incluziune, e-cultură, e-sănătate, Obiectiv Specific OS 2.4 - Creşterea gradului de utilizare a Internetului Acţiunea 2.3.3 – Î...
Oferta refuzata: Servicii de consultanta la întocmirea cererii de finantare prin POIM 2014-2020, Axa prioritară 2 - Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă, Prioritatea de investiţii 2c. - Consolidarea aplicaţiilor TIC pentru e-guvernare, e-învăţare, e-incluziune, e-cultură, e-sănătate, Obiectiv Specific OS 2.4 - Creşterea gradului de utilizare a Internetului Acţiunea 2.3.3 – Îmbunătăţirea conţinutului digital şi a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educaţie, e-incluziune, e-sănătate şi e-cultură – SECŢIUNEA E-EDUCAŢIE Serviciile noastre cuprind: •analiza eligibilitatii solicitantului,proiectului si a cheltuielilor; •Analiza criteriilor de selectie în vederea maximizarii punctajului obtinut; •Asistarea Beneficiarului în vederea pregatirii documentelor tip solicitate prin Ghidul Solicitantului; •Elaborarea dosarului cererii de finantare inclusive completarea cererii de finantare, a bugetului proiectului si a anexelor specifice; •Elaborarea împreuna cu beneficiarul de raspunsuri la solicitarile de clarificari emise în perioada de evaluare a proiectului. In vederea atribuirii contractului de achiziţie publica, se vor solicita ofertantului urmatoarele documente: 1. Formular de oferta; 2. Detalierea costurilor pentru achizitia serviciilor cu tarif lei/ora; 3. CV-uri si diplome ale personalului desemnat pentru îndeplinirea contractului în copie conforma cu originalul; 4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu