a) în prima lună de derulare a contractului, prestatorul va verifica documentele puse la dispoziţie de autoritatea contractantă (referate de necesitate, Program Anual de Achiziţii Publice, rapoarte SEAP, situaţie achiziţii directe SEAP şi offline şi va realiza achiziţiile directe conform solicitărilor beneficiarului;
b) prestatorul se obligă să realizeze achiziţiile directe conform solicitărilor beneficiarului în decursul u...
a) în prima lună de derulare a contractului, prestatorul va verifica documentele puse la dispoziţie de autoritatea contractantă (referate de necesitate, Program Anual de Achiziţii Publice, rapoarte SEAP, situaţie achiziţii directe SEAP şi offline şi va realiza achiziţiile directe conform solicitărilor beneficiarului;
b) prestatorul se obligă să realizeze achiziţiile directe conform solicitărilor beneficiarului în decursul unei luni calendaristice, indiferent de numărul acestora;
c) suport pentru realizarea achiziţiilor directe pe care le va derula unitatea de învăţământ, precum şi elaborarea de documente, opinii şi puncte de vedere necesare pentru asigurarea respectării principiilor privind organizarea achiziţiilor publice;
d) operare SEAP privind filtrarea reperelor de catalog, iniţierea, deliberarea şi finalizarea achiziţiilor directe din catalogul electronic;
e) elaborare a documentaţiilor privind achiziţiile directe în baza documentelor iniţiale transmise de către unitate - referate de necesitate, care cuprind justificarea necesităţilor, stabilirea specificaţiilor tehnice, justificarea valorilor estimate şi justificarea alegerii modalităţilor de achiziţie, întocmirea caietelor de sarcini;
Serviciile se vor presta în perioada aprilie-decembrie 2024. Contractul va putea fi prelungit prin act adiţional conform prevederilor art. 165 alin. (1) din H.G. 395/2016, în condiţiile existenţei resurselor financiare, până cel târziu la data de 30.04.2025.