Feedback
I.D.: 97701959

Servicii de consultanta in vederea verificării conformităţii certificarii preparatelor/produselor

Data publicarii
23.05.24 Exista 23.861 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79132000-8
Pretul estimativ:
56.142,00 RON - 56.142,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta in vederea verificării conformităţii certificarii preparatelor/produselor culinare din judeţul Bihor în cadrul proiectului ROHU 398 pentru domeniul reglementat de Regulamentul (UE) 1151/2012 cu titlul “CREATING AND DEVELOPING A CROSSBORDER POLYCENTRIC NETWORK FOR TRAINING AND SUPPORT TO INCREASE THE QUALITY OF TOURIST AND HANDCRAFT CROSS-BORDER SERVICES IN THE COUNTIES OF BIHOR AND HAJDU BIHAR” în ca...
Servicii de consultanta in vederea verificării conformităţii certificarii preparatelor/produselor culinare din judeţul Bihor în cadrul proiectului ROHU 398 pentru domeniul reglementat de Regulamentul (UE) 1151/2012 cu titlul “CREATING AND DEVELOPING A CROSSBORDER POLYCENTRIC NETWORK FOR TRAINING AND SUPPORT TO INCREASE THE QUALITY OF TOURIST AND HANDCRAFT CROSS-BORDER SERVICES IN THE COUNTIES OF BIHOR AND HAJDU BIHAR” în cadrul Programului de Cooperare Transfrontalieră România-Ungaria 2014-2020, Proiect ROHU 398, acronim: ForTour BHHB, prin Contractul de finantare nr. 51082/09.04.2019 - Servicii de CERTIFICARE STG pentru un grup si 12 preparate culinare: Etapa I – CONTROLUL, ANALIZA ŞI ACORDAREA CERTIFICATULUI DE CONFORMITATE 1.1. Iniţierea certificării conformităţii produsului 1.2 Evaluarea caietelor de sarcini 1.2. Controlul produsului 1.3. Efectuarea încercărilor produsului 1.4. Evaluarea dosarului, decizia de certificare şi acordarea certificatului TOTAL ETAPA I 22.694 + TVA Etapa a - II-a SUPRAVEGHEREA PRODUSULUI CERTIFICAT 1.5. Supraveghere anuală (2 supravegheri) (prima supraveghere la un an de la data certificării şi cea de a doua, la 2 ani) 1.6. Efectuarea încercărilor produsului 1.7. Evaluarea dosarului, decizia de menţinere a certificării şi acordarea dovezii de menţinere a certificării TOTAL ETAPA II - SUPRAVEGHEREA PRODUSULUI CERTIFICAT 33.448 lei + TVA VALOAREA TOTALĂ A CONTRACTULUI 56.142 lei + TVA - CONFORM OFERTA DE PRET NR. 10463 DIN DATA DE 23.05.2024
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu