Feedback
I.D.: 62155796

Servicii de consultanta in vederea intocmirii cererii de finantare si a anexelor

Data publicarii
20.10.21 Exista 173.640 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
30.000,00 RON - 30.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta in vederea intocmirii cererii de finantare si a anexelor pentru proiectul,, Modernizare si reabilitare drumuri in comuna Crucea,judetul Constanta,localitatea Stupina,,prin Programul National de Investitii ''Anghel Saligny,, Serviciile vor consta in : Elaborare cerere de finantare si documente anexa, inclusiv Memoriul Justificativ privind îndeplinirea condiţiei de finanţare prevazuta la art. 4 alin 6,...
Servicii de consultanta in vederea intocmirii cererii de finantare si a anexelor pentru proiectul,, Modernizare si reabilitare drumuri in comuna Crucea,judetul Constanta,localitatea Stupina,,prin Programul National de Investitii ''Anghel Saligny,, Serviciile vor consta in : Elaborare cerere de finantare si documente anexa, inclusiv Memoriul Justificativ privind îndeplinirea condiţiei de finanţare prevazuta la art. 4 alin 6, lit. c) din OUG 95/2021,Asistenta acordata Beneficiarului la elaborarea proiectului de HCL privind aprobarea cererii de finanţare şi a devizului general estimativ. Verificare incadrare in standardele de cost aprobate, impartire valoare investitie pe cheltuieli eligibile si neeligibile conform regulilor programului. Transmiterea Cerereii de finantare si a documentelor anexate pe platforma digitală „investitii.mdlpa.ro”. Elaborarea raspunsurilor la eventuale solicitari de clarificari, revizuirea Cererii de Finantare si a documentelor anexate, daca este cazul. Asistenta acordata beneficiarului in etapa de precontractare pentru pregatirea si transmiterea documentatiei specifice. Contravaloarea serviciilor prestate se vor deconta dupa cum urmeaza: 10 000 lei dupa depunerea proiectului iar 20 000 lei la notificarea privind selectarea la finantare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu