- evaluarea organizaţiei din punct de vedere al evoluţiei conformării cu standardele şi indicatorii aprobaţi prin OMS nr. 446/2017 (perioada 2015 - prezent) – de ex. evaluare conţinut fişe post, decizii, proceduri operaţionale, proceduri de sistem, protocoale medicale, documente/formulare, evaluarea gradului de satisfacţie al pacienţilor, aparţinătorilor şi personalului propriu, etc;
- analizarea stadiului şi calităţii docu...
- evaluarea organizaţiei din punct de vedere al evoluţiei conformării cu standardele şi indicatorii aprobaţi prin OMS nr. 446/2017 (perioada 2015 - prezent) – de ex. evaluare conţinut fişe post, decizii, proceduri operaţionale, proceduri de sistem, protocoale medicale, documente/formulare, evaluarea gradului de satisfacţie al pacienţilor, aparţinătorilor şi personalului propriu, etc;
- analizarea stadiului şi calităţii documentelor încărcate pe platforma CAPESARO;
- organizarea unor instruiri cu responsabilii proceselor de management, proceselor de bază şi a celor suport pe tema re-acredităţii: mod de lucru, organizare, obligaţii şi responsabilităţi (Comitet director, şefi secţii, compartimente, laboratoare, alte structuri medicale, asistenţi şefi, şefi birouri, servicii, compartimente, etc);
- analiza documentaţiei generale: ROF, RI, Organigramă, alte regulamente şi formularea de recomandări pentru modificarea acestora astfel încât să corespundă cerinţelor privind re-acreditarea;
- identificarea cerinţelor / indicatorilor privind dotările şi investiţiile necesare la nivelul unităţii şi trasmiterea acestora către conducerea organizaţiei pentru a fi evaluate şi a se demara procedurile necesare în vederea soluţionării eventualelor carenţe / puncte slabe (vulnerabile);
- consultanţă acordată responsabililor de procese în vederea înţelegerii indicatorilor privind re-acreditarea;
- coordonarea procesului de întocmire a documentelor prevăzute în standardele privind re-acreditarea ş