Feedback
I.D.: 49656826

Servicii de Consultanta in managementul proiectului – pentru proiectul "REABILITARE BAZA MATERIALA TRANSPORT AUTO (DEPOU TRAMVAIE SI AUTOBAZA TROLEIBUZE SI AUTOBUZE)", Cod SMIS 128249

Data publicarii
14.09.20 Exista 189.191 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Termenul limita pentru depunere:
29.09.20
Pretul estimativ:
287.100,00 RON - 287.100,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 15.09.20 Publicat la 22.09.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile constau in acordarea de consultanta specializata unitatii de management a proiectului (UIP) stabilita la nivelul Autoritatii Contractante in scopul implementarii Proiectului, cu respectarea conditiilor specificate in contractul de finantare si in Cererea de finantare. Prestatorul (Consultantul) va avea in vedere toate aspectele legate de derularea activitatilor Proiectului, in vederea implementarii in cele mai bu...
Serviciile constau in acordarea de consultanta specializata unitatii de management a proiectului (UIP) stabilita la nivelul Autoritatii Contractante in scopul implementarii Proiectului, cu respectarea conditiilor specificate in contractul de finantare si in Cererea de finantare. Prestatorul (Consultantul) va avea in vedere toate aspectele legate de derularea activitatilor Proiectului, in vederea implementarii in cele mai bune conditii a acestuia astfel incat sa se evite riscurile de pierdere a eligibilitatii cheltuielilor sau ale corectiilor financiare. Pe toata durata de implementare a Proiectului echipa UIP va colabora cu echipa pusa la dispozitie de prestator, compusa din experti specializati in domeniul managementului de proiect. Activitatea II.7 Managementul proiectului cu urmatoarele subactivitati: a) subactivitatea II.7.1. –Monitorizarea implementarii proiectului si a contractelor de achizitie/rapoarte/solicitare- cheltuieli pentru consultanta – 277.100,00 lei fara T.V.A.; b) subactivitatea II.7.2. –Realizarea documentatiilor suport pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de functionare- cheltuieli pentru obtinere avize, acorduri , autorizatii (descriere cheltuieli-management de proiect- obtinere avize/autorizatii functionare Tramvaie Gageni)- 5.000,00 lei fara T.V.A.; c) subactivitatea II.7.3. –Realizarea documentatiilor suport pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de functionare- cheltuieli pentru obtinere avize, acorduri , autorizatii (descriere cheltuieli-management de proiect- obtinere avize/autorizatii functionare Troleibuze Cantacuzino) - 5.000,00 lei fara T.V.A.; Termenul de prestare a serviciilor: : Contractul de servicii de consultanţă în managementul proiectului se va derula pe toată perioada de implementare a contractului de finanţare pentru proiectul Cod SMIS 128249. Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 4 – a zi dinaninte de termenul limita de depunere oferte. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare , inclusiv asistenţă tehnică, execuţie şi echipare pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare bloc operator şi sistem electric al Spitalului Judeţean de Urgenţă Ploieşti" 21.02.22
Servicii de elaborare a proiectului tehnic pentru obiectivul de investitii: "Valorificarea durabila a Conacului Nicolau" 22.07.24
Servicii de elaborare a proiectului tehnic pentru obiectivul de investitii: "Valorificarea durabila a Conacului Nicolau" 16.07.24
Servicii de elaborare a proiectului tehnic pentru obiectivul de investitii: "Valorificarea durabila a Conacului Nicolau" 22.07.24
"REABILITARE DJ 102I VALEA DOFTANEI, KM 35+100–KM 37+620" (proiectare si executie)  
ACHIZITIE DOCUMENTATII TEHNICE - FAZA PTh«CONSTRUIRE CREŞĂ MEDIE, MUNICIPIUL PLOIEŞTI, STRADA COSMINELE NR. 11A - LOT 2» 26.09.24
“MODERNIZARE ŞANŢURI ŞI CONSTRUCŢII CONEXE în comuna Valea Călugărească, jud. Prahova"  
„REABILITARE DJ 102I VALEA DOFTANEI, KM 35+100–KM 37+620” (proiectare si executie) 30.10.18
Lucrari de constructii , servicii de proiectare pentru elaborare P.T. , detalii de executie, asistenta tehnica, in cadrul proiectului : ” Reparaţii şi refaceri cinci captări de apa, pct. Vornicu, Coţofana, Valea lui Sterp, Mogoşoaia - Negras, Valea Urşilor ‘’ 26.09.19
Proiectare si executie lucrari - Lucrari de constructii, servicii de proiectare pentru elaborare P.T. , detalii de executie, asistenta tehnica , in cadrul proiectului : „ Modernizare strazi-Malul Negrasului ,Paducelului ,Biruintei , La Munteanu, Irisului si Muzicantilor in comuna Valea Doftanei ” 15.07.19