Feedback
I.D.: 34940464

Servicii de consultanta in managementul proiectului in vederea implementarii proiectului „Imbunatatirea calitatii vietii populatiei Orasului Turceni, judetul Gorj prin Modernizare si dotare Scoala Gimnaziala cu clasele I-VIII Stramba-Jiu si Realizare teren de sport”

Data publicarii
01.04.19 Exista 91.395 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Termenul limita pentru depunere:
12.04.19
Pretul estimativ:
30.500,00 RON - 30.500,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1069545.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta in managementul proiectului in vederea implementarii proiectului „Imbunatatirea calitatii vietii populatiei Orasului Turceni, judetul Gorj prin Modernizare si dotare Scoala Gimnaziala cu clasele I-VIII Stramba-Jiu si Realizare teren de sport” cuprind activitatile de management al proiectului ce vor face obiectul contractului de servicii de management al proiectului si care vor fi realizate de catre ...
Servicii de consultanta in managementul proiectului in vederea implementarii proiectului „Imbunatatirea calitatii vietii populatiei Orasului Turceni, judetul Gorj prin Modernizare si dotare Scoala Gimnaziala cu clasele I-VIII Stramba-Jiu si Realizare teren de sport” cuprind activitatile de management al proiectului ce vor face obiectul contractului de servicii de management al proiectului si care vor fi realizate de catre echipa de proiect externalizata (EE) sunt:  monitorizarea riscurilor si punerea in aplicare a masurilor de atenuare;  intocmirea rapoartelor de progres, a cererilor de plata/rambursare si a tuturor documentelor solicitate de finantator pentru buna implementare a proiectului, cu respectarea prevederilor contractului de finantare si anexelor acestuia, instructiunilor finantatorului si legislatiei specifice in vigoare;  asigurarea, impreuna cu membrii UIP, respectarii calendarului de activitati prevazut in Contractul de finantare si asistenta la revizuirea acestuia, daca este cazul;  asistenta la monitorizarea indeplinirii indicatorilor de proiect;  asistenta la monitorizarea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului si incadrarea acestora in bugetul aprobat;  monitorizarea si verificarea eligibilitatii tuturor cheltuielilor efectuate, controlul costurilor proiectului;  intocmirea notelor informative, comunicariilor oficiale, solicitarilor de clarificari, respectiv a notificarilor si actelor aditionale de modificare a contractului de finantare incheiat intre beneficiar si finantator;  asistenta pentru pregatirea vizitelor in teren ale reprezentantilor finantatorului sau orice alt organ abilitat sa efectueze controlul proiectului;  participarea la vizitele de monitorizare ale reprezentantilor finantatorului precum si a beneficiarului;  asistenta oferita membrilor UIP in vederea respectarii regulilor privind masurile de identitate vizuala in conformitate cu Contractul de finantare si Manualul de identitate vizuala Regio 2014 – 2020;  asistenta oferita membrilor UIP la verificarea respectarii concordantei dintre caietul de sarcini, oferta tehnica si situatii de lucrari/facturi/procese verbale de receptie pentru toate contractele ce urmeaza sa fie atribuite pe parcursul implementarii proiectului;  centralizarea si verificarea impreuna cu membrii UIP a rapoartele inaintate de auditorul extern si informeaza managerul de proiect asupra aspectelor semnalate in aceste rapoarte;  asistenta in comunicarea cu AM si alte institutii/terti implicate in realizarea proiectului;  verificarea declaraţiilor furnizorilor de produse şi servicii, graficul plăţilor şi valididatea documentelor doveditoare;  intocmirea rapoartelor periodice către Autoritatea contractantă privind stadiul derulării proiectului din punct de vedere financiar pentru încadrarea în bugetul aprobat;  coordonarea realizării materialelor de informare şi promovare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu