Proiectul este finantat prin Programul Operational Regional 20014 – 2020, Axa prioritara 5 :„Imbunatatirea mediului urban si conservarea, protectia si valorificarea durabila a patrimoniului cultural”,, Prioritatea de investi?ii 5.1.: „Conservarea, protejarea, promovarea si dezvoltarea patrimoniului natural si cultural”, Operatiunea/Obiectiv specific 5.1:” Impulsionarea dezvoltarii locale prin conservarea, protejarea si valo...
Proiectul este finantat prin Programul Operational Regional 20014 – 2020, Axa prioritara 5 :„Imbunatatirea mediului urban si conservarea, protectia si valorificarea durabila a patrimoniului cultural”,, Prioritatea de investi?ii 5.1.: „Conservarea, protejarea, promovarea si dezvoltarea patrimoniului natural si cultural”, Operatiunea/Obiectiv specific 5.1:” Impulsionarea dezvoltarii locale prin conservarea, protejarea si valorificarea patrimoniului cultural si a identitatii culturale. Firma de consultanta achizitionata va constitui la nivelul proiectului o Unitate de Implementare a Proiectului - UIP – care va realiza monitorizarea si controlul intern al proiectului, coordonarea si administrarea acestuia, si va fi constituita din: - 1 coordonator proiect ; - 1 responsabil financiar ; - 1 responsabil tehnic. Se vor numi persoanele desemnate pentru indeplinirea contractului. Pentru aplicarea unui management al proiectului performant, firma de consultanta va asigura realizarea urmatoarelor activitati: - monitorizarea din punct de vedere calitativ si cantitativ a proiectului, cu respectarea si încadrarea în bugetul si graficul de activitati ale proiectului; - elaborarea rapoartelor de progres în conformitate cu cerintele finantatorului; - elaborarea dosarelor cererilor de rambursare si de prefinantare în conformitate cu cerintele finantatorului; - asigurarea respectarii legalitatii si conformitatii tuturor activitatilor si actiunilor din cadrul proiectului; realizarea si actualizarea, în urma discutiilor cu membrii echipei de monitorizare, a planului de implementare a proiectului; - colaborarea cu membrii echipei de monitorizare din partea beneficiarului în derularea tuturor activitatilor; - colaborarea cu toti prestatorii implicati în realizarea proiectului în scopul îndeplinirii sarcinilor contractuale; - întocmirea si mentinerea pistelor de audit; - participarea la sedintele de progres ale proiectului si intocmirea minutelor acestora; - elaborarea de rapoarte în cadrul carora se va analiza evolutia proiectului din punctul de vedere al cheltuielilor, utilizarii resurselor, implementarii activitatilor, obtinerii rezultatelor si managementului riscurilor; va prelucra documentele de implementare a proiectului pe întreaga sa perioada, conform procedurilor convenite si asumate prin contractul cu beneficiarul. Minutele întocmite în cadrul sedintelor de progres vor sta la baza elaborarii acestor rapoarte; - elaborarea si altor documente necesare bunei desfasurari a activitaii managemnetului de proiect; participarea la vizitele Organismului Intermediar sau a altor organe de control . Durata contractului – 35 de luni, cum posibilitate de prelungire a duratei prin act aditional, fara modificarea pretului contractului. Caietul de sarcini se poate obtine la adresa de mail: cristina.bilava@primariacalarasi.ro