Se doreste incheierea unui contract de servicii de consultanta in managementul proiectului. Consultanta va consta in realizarea de activitati necesare atingerii obiectivelor propuse si implementarii cu succes a proiectului mai sus mentionat. Activitatile contractului sunt descrise in caietul de sarcini.Pentru aplicarea unui management al proiectului performant, firma de consultanta va asigura realizarea următoarelor activit...
Se doreste incheierea unui contract de servicii de consultanta in managementul proiectului. Consultanta va consta in realizarea de activitati necesare atingerii obiectivelor propuse si implementarii cu succes a proiectului mai sus mentionat. Activitatile contractului sunt descrise in caietul de sarcini.Pentru aplicarea unui management al proiectului performant, firma de consultanta va asigura realizarea următoarelor activitati:•monitorizarea din punct de vedere calitativ şi cantitativ a proiectului, cu respectarea şi încadrarea în bugetul şi graficul de activităţi ale proiectului, in scopul atingerii obiectivelor, al realizarii indicatorilor si al obtinerii rezultatelor asteptate;•asigurarea respectării legalităţii şi conformităţii tuturor activităţilor şi acţiunilor din cadrul proiectului;•realizarea şi actualizarea, în urma analizelor cu membrii echipei de monitorizare, a planului de implementare a proiectului;•colaborarea cu membrii echipei de monitorizare din partea beneficiarului în derularea tuturor activităţilor; •colaborarea cu toţi contractanţii implicaţi în realizarea proiectului în scopul îndeplinirii sarcinilor contractuale;•reprezentarea, la cererea beneficiarului, a intereselor acestuia, in ceea ce priveste proiectul, in relatia cu entitatile ce vor avea legatura cu implementarea proiectului;•elaborarea dosarelor cererilor de plata, a cererilor de rambursare si de prefinantare în conformitate cu cerinţele finanţatorului;•intocmirea Notificarilor, a Actelor Aditionale, etc care pot avea loc pe parcursul implementarii proiectului;•întocmirea şi menţinerea pistelor de audit;•participarea la sedintele de progres ale proiectului si intocmirea minutelor acestora;•elaborarea rapoartelor de progres în conformitate cu cerinţele finanţatorului;•elaborarea de rapoarte în cadrul cărora se va analiza evoluţia proiectului din punctul de vedere al cheltuielilor, utilizării resurselor, implementării activităţilor, obţinerii rezultatelor şi managementului riscurilor; va prelucra documentele de implementare a proiectului pe întreaga sa perioadă, conform termenelor si procedurilor convenite şi asumate prin contractul cu beneficiarul. Minutele întocmite în cadrul şedinţelor de progres vor sta la baza elaborării acestor rapoarte;•analizarea permanenta a procesului de implementare a proiectului din toate perspectivele, participand activ la managementul tehnic, financiar, al riscurilor, cu asumarea consecintelor recomandarilor formulate si a documentelor intocmite;•elaborarea si a altor documente necesare bunei desfasurari a activitaii managemnetului de proiect;•participarea la vizitele Organismului Intermediar sau a altor organe de control;•participarea la orice alte activitati din cadrul proiectului in care este necesara implicarea specialistilor pusi la dispozitie de catre firma de consultanta.Firma de consultanta va asigura disponibilitatea permanentă a experţilor membri în UIP.