Feedback
I.D.: 56486682

Servicii de consultanta in management"Achiz. de echip. sc. pt sustinerea inv.din loc.Mihai Viteazu"

Data publicarii
27.04.21 Exista 323.460 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă in domeniul managementului investitiei pentru implementarea proiectului"Achizitia de echipamente scolare pentru sustinerea invatamantului preuniversitar din localitatea Mihai Viteazu Judetul Cluj " cod SMIS 2014+:144015 - finantat prin POC, Axa prioritara 2- Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva, Prioritatea de investiţii 2c. - Consolidarea aplicaţiil...
Servicii de consultanţă in domeniul managementului investitiei pentru implementarea proiectului"Achizitia de echipamente scolare pentru sustinerea invatamantului preuniversitar din localitatea Mihai Viteazu Judetul Cluj " cod SMIS 2014+:144015 - finantat prin POC, Axa prioritara 2- Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva, Prioritatea de investiţii 2c. - Consolidarea aplicaţiilor TIC pentru e-guvernare, e-învăţare, e-incluziune, e-cultură, e-sănătate, Obiectiv Specific OS 2.4 - Creşterea gradului de utilizare a Internetului, Acţiunea 2.3.3 – Îmbunătăţirea conţinutului digital şi a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educaţie, e-incluziune, e-sănătate şi e-cultură – SECŢIUNEA E-EDUCAŢIE, Apelul de proiecte nr. 2, constand in prestarea urmatoarelor servicii:  Verificarea respectarii tuturor cerintelor din Contractul de Finantare si anexele sale,  Intocmirea documentatiilor cerute prin Contractul de Finantare si anexele sale,  Respectarea termenelor impuse de derularea in bune conditii a Contractului de Finantare si anexele sale,  Asistenta in planificarea activitatilor,  Asigurarea de consultanţă şi asistenţă în întocmirea dosarelor de cerere de plată/rambursare;  Asistenta la realizarea şi transmiterea notificărilor, actelor adiţionale, cererilor de clarificari si graficului de rambursare a cheltuielilor;  Asigurarea de consultanta si asistenta la intocmirea rapoartelor periodice si a celui f
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu