Obiectul contractului il constituie prestarea serviciilor de consultanta pentru managementul de proiect pentru obiectivul de investitii in cadrul proiectului: "Construire scoala cu clasele grupa 0-grupa VIII, sala de educatie fizica si sport, spatiu pentru after school anexa spatiu tehnic si imprejmuire in cartierul tineretului, zona lotizata F, comuna Valu lui traian, jud. Constanta" vand in vedere anvergura si complexitat...
Obiectul contractului il constituie prestarea serviciilor de consultanta pentru managementul de proiect pentru obiectivul de investitii in cadrul proiectului: "Construire scoala cu clasele grupa 0-grupa VIII, sala de educatie fizica si sport, spatiu pentru after school anexa spatiu tehnic si imprejmuire in cartierul tineretului, zona lotizata F, comuna Valu lui traian, jud. Constanta" vand in vedere anvergura si complexitatea proiectului care se implementeaza, precum si obligatiile asumate de Autoritatea contractanta, este necesara contractarea unor servicii profesionale de consultanta in managementul de proiect in sprijinul coordonarii implementarii cu succes, corect si in termenele stabilite a activitatilor proiectului anterior mentionat. In vederea implementarii eficiente a proiectului, deosebit de complex si de o valoare considerabila, care necesita solutionarea la un nivel ridicat a diverselor probleme tehnice si financiare, autoritatea contractanta a decis ca activitatile previzionate in proiect sa fie realizate de catre o echipa mixta: echipa de implementare a acestuia din cadrul autoritatii contractante si o firma de consultanta ce va fi contractata in vederea implementarii in conditii optime a proiectului.. Activitatea de servicii de consultanta in managementul proiectului se desfasoara pe o perioada de 36 de luni, de la data semnarii contractului de servicii pana la finalizarea perioadei de implementare a contractului de finantare, dar nu mai tarziu de 30. 11. 2022. In conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.