În cadrul serviciilor de consultanţă în domeniul resurselor umane sunt desfăşurate următoarele activităţi:
• Fişa angajatului (definirea angajaţilor şi a datelor personale, date de contact, date profesionale, persoane în întreţinere, definirea tipului contractului de muncă şi a duratei acestuia, definirea datelor
referitoare la salarii, sporuri etc.);
• Fişa postului;
• Întocmirea Regulamentului de organizare şi funcţionare...
În cadrul serviciilor de consultanţă în domeniul resurselor umane sunt desfăşurate următoarele activităţi:
• Fişa angajatului (definirea angajaţilor şi a datelor personale, date de contact, date profesionale, persoane în întreţinere, definirea tipului contractului de muncă şi a duratei acestuia, definirea datelor
referitoare la salarii, sporuri etc.);
• Fişa postului;
• Întocmirea Regulamentului de organizare şi funcţionare (ROI);
• Gestionarea timpului de lucru (planificarea orelor de program, administrarea orelor suplimentare, absenţe, delegaţii, învoiri, note de lichidare etc.);
• Regulament intern, cod de conduita etica;
• Date personale angajaţi – dosarul de personal;
• Încheierea, modificarea şi încetarea contractelor de muncă;
• Evidenţa persoanelor cărora le expiră contractul;
• Decizii, cu opţiuni pentru acordul părţilor, de pensionare, demisie, suspendare;
• Organizare concursuri;
• Centralizator prezenţă personal;
• Centralizator pontaj lunar;
• Centralizator concedii de odihnă;
• Raportari catre Ministerul Sanatatii, obtinerea aprobarii MS pentru resurse umane;
• Urgentele.