Feedback
I.D.: 54840889

Servicii de consultanta in domeniul SSM

Data publicarii
04.03.21 Exista 160.091 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79414000-9
Pretul estimativ:
2.200,00 RON - 2.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERVICII DE CONSULTANTA în domeniul securităţii şi sănătăţii in munca prestate la beneficiar pentru un număr de 21-35 de lucrători din domeniul administraţiei publice la o distanta de cel mult 50 Km de mun. Sibiu PACHETUL DE SERVICII INCLUDE: 1. Evaluarea si actualizarea riscurilor de accidentare si îmbolnăvire profesionala pentru toate locurile de munca. 2. Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protecţie,...
SERVICII DE CONSULTANTA în domeniul securităţii şi sănătăţii in munca prestate la beneficiar pentru un număr de 21-35 de lucrători din domeniul administraţiei publice la o distanta de cel mult 50 Km de mun. Sibiu PACHETUL DE SERVICII INCLUDE: 1. Evaluarea si actualizarea riscurilor de accidentare si îmbolnăvire profesionala pentru toate locurile de munca. 2. Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protecţie, 3. Elaborarea si actualizarea instrucţiunilor proprii de securitate si sănătate în munca ; 4. Propunerea atribuţiilor si a răspunderilor in domeniul securităţii si sănătăţii in munca; 5. Întocmirea planului de acţiune in caz de pericol grav si iminent; 6. Identificarea zonelor cu risc ridicat si specific precum si propunerea de masuri pentru eliminarea/diminuarea riscurilor in aceste zone; 7. Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sănătate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar; 8. Elaborarea documentelor conform Legii nr. 319/2006 si a H.G. nr. 1425/06 - actualizata si republicata) 9. Asigurarea de către societatea prestatoare a materialelor necesare instruirii periodice. 10. Participarea reprezentanţilor serviciului la instruirile periodice. Valoarea totala a contractului este de 2200 RON. - nu include TVA Plata se face lunar, in rate egale, a cate 220 lei/luna.Preţul nu include TVA-ul. Contractul se încheie pe o perioada de 10 luni, de la 01.03.2021 si pana la 31.12.2021, cu posibilitatea prelungirii prin a
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu