Elaborare documente premergătoare publicării documentaţiei (stabilirea cerinţelor de calificare, a valorii estimate, a factorilor de evaluare, garanţii, punctaje; stabilirea clauzelor contractuale, a formularelor tipizate, întocmire şi asistenta în utilizarea DUAE, elaborarea strategiei de contractare); - Asigurea publicarii procedurii pe SEAP: trimiterea documentaţiei spre avizare la ANAP, întocmirea anunţului sau invitaţi...
Elaborare documente premergătoare publicării documentaţiei (stabilirea cerinţelor de calificare, a valorii estimate, a factorilor de evaluare, garanţii, punctaje; stabilirea clauzelor contractuale, a formularelor tipizate, întocmire şi asistenta în utilizarea DUAE, elaborarea strategiei de contractare); - Asigurea publicarii procedurii pe SEAP: trimiterea documentaţiei spre avizare la ANAP, întocmirea anunţului sau invitaţiei de participare; elaborarea solicitărilor de clarificări; elaborarea eratelor; elaborarea punctelor de vedere împotriva contestaţiilor (daca e cazul); întocmirea documentelor necesare în vederea şedinţei de deschidere; - Derularea procedurii: întocmire PV deschidere/vizualizare a ofertelor; asigurarea unui expert achiziţii pentru comisia de evaluare care va întocmi rapoarte de specialitate, asupra cărora îşi exprima punctul de vedere (expert juridic, tehnic, financiar); - Atribuirea contractului: întocmirea raportului procedurii; întocmirea comunicărilor rezultatului procedurii; elaborarea punctelor de vedere împotriva contestaţiilor (daca este cazul); întocmirea contractului de servicii/lucrări/furnizare cu ofertantul câştigător; întocmirea şi publicarea anunţului de atribuire; - Elaborarea punctelor de vedere la eventualele contestaţii înaintate de ofertanţii participanţi la procedura de atribuire în conformitate cu legislaţia în vigoare - Definitivarea dosarului