Feedback
I.D.: 80371428

Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor

Data publicarii
24.03.23 Exista 134.791 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Participarea la şedinţele de lucru, întocmirea minutelor de şedinţe şi a rapoartelor de progres;  Derularea procedurilor de achiziţii (consiliere privind: - întocmire PAAP aferent proiectului PNRAS si alegerea procedurilor de atribuire, - întocmirea referatelor de necesitate aferente proiectului PNRAS, - compararea si selecţia ofertelor, - identificarea in catalogul de produse oferta care sa corespundă cerintelor din caiet...
Participarea la şedinţele de lucru, întocmirea minutelor de şedinţe şi a rapoartelor de progres;  Derularea procedurilor de achiziţii (consiliere privind: - întocmire PAAP aferent proiectului PNRAS si alegerea procedurilor de atribuire, - întocmirea referatelor de necesitate aferente proiectului PNRAS, - compararea si selecţia ofertelor, - identificarea in catalogul de produse oferta care sa corespundă cerintelor din caietul de sarcini sau referatul de necesitate; - realizarea notificărilor trimestriale pentru achiziţiile directe; - Iniţierea achiziţiilor directe/atribuirea achiziţiilor (redactare contracte/ comenzi), - intocmirea anunţurilor de publicitate pentru achiziţiile directe în S.E.A.P.(S.I.C.A.P.)/site propriu al autorităţii la solicitarea Achizitorului, - modificarea contractelor de achiziţie publică încheiate în acord cu Legea nr. 98/2016.  Îndrumarea echipei de implementare privind respectarea cerinţelor din ghidul de implementare;  Îndrumare privind desfăşurarea activităţilor;  Realizarea comunicărilor privind vizibilitatea proiectului în conformitate cu manualul de identitate vizuală;  Întocmirea documentelor de decontare, transmitere/ încărcare documentaţie pe platforma MySmis;  Sprijinirea echipei de implementare privind raportările trimestriale (Raport de progres şi raport financiar);  Elaborarea documentelor prevăzute în Anexele 1-26;  Consultanţă pentru întocmirea şi transmiterea răspunsurilor la solicitările de clarificări. Oferta financiara: mini
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu