asigurarea consultantei de specialitate pentru întocmirea si elaborarea documentelor/documentatiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achizitie publica si pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achizitiile publice, vizând toate etapele, de la întocmirea caietului de sarcini, planificarea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire si pâna la executarea/monitorizare...
asigurarea consultantei de specialitate pentru întocmirea si elaborarea documentelor/documentatiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achizitie publica si pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achizitiile publice, vizând toate etapele, de la întocmirea caietului de sarcini, planificarea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire si pâna la executarea/monitorizarea implementarii contractului de achizitie publica/acordului-cadru, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare si solutionarea contestatiilor(întocmirea formelor de publicitate necesare pentru demararea procedurii; întocmirea documentatiei de atribuire tinând cont de documentatia tehnica; documentatia de atribuire va cuprinde: anuntul/invitatia de participare, nota privind determinarea valorii estimate, nota justificativa privind alegerea procedurii de atribuire, nota privind alegerea criteriilor de selectie, nota privind selectarea criteriului de atribuire, documentatia de atribuire propriu-zisa, fisa de date a achizitiei, formulare si modele, draft contract achizitie publica/acord–cadru; transmiterea în SEAP a documentatiei de atribuire si a documentatiei tehnice, pentru a fi verificate/validate de catre ANRMAP(daca este cazul); dupa obtinerea validarii de la ANRMAP a documentatiei de atribuire, publicarea invitatiei/anuntului de participare în SEAP; formularea raspunsurilor la solicitarile de clarificari primite din partea operatorilor economici pâna la data depunerii ofertelor si postarea acestora în SEAP; asigurarea suportului tehnic în cadrul sedintei de deschidere a ofertelor; asigurarea consultantei/asistentei pe parcursul procesului de evaluare; formularea solicitarilor de clarificari de catre operatorii economici care participa la procedura de achizitie publica; asigurarea consultantei si elaborarea documentatiei necesara în cazul eventualelor contestatii cu privire la derularea procedurii în fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor; asistenta în aplicarea solutiilor dispuse de catre CNSC în ceea ce priveste procedura de achizitie publica; asigurarea asistentei si consultantei în ceea ce priveste încheierea contractului de achizitie publica/acordului-cadru; întocmirea si publicarea anuntului de atribuire în SEAP).