Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor pentru derulare procedura simplificata.
Se asigura consultanta in cele doua etape ale achizitiei :
i. Etapa de planificare-pregatire,
ii. Etapa de organizare a procedurii si atribuirea contractului.
Detaliere:
i. Etapa de planificare-pregatire, constând în:
1. Întocmirea strategiei de contractare,
2. Întocmirea documentaţiei de atribuire, respectiv fişă de date, caiet de s...
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor pentru derulare procedura simplificata.
Se asigura consultanta in cele doua etape ale achizitiei :
i. Etapa de planificare-pregatire,
ii. Etapa de organizare a procedurii si atribuirea contractului.
Detaliere:
i. Etapa de planificare-pregatire, constând în:
1. Întocmirea strategiei de contractare,
2. Întocmirea documentaţiei de atribuire, respectiv fişă de date, caiet de sarcini, formulare pentru ofertanţi.
ii. Etapa de organizare a procedurii si atribuirea contractului.
În această etapă, consultantul va avea următoarele atributii :
1. Consultanta în publicarea anuntului de participare şi umărirea organizării şi derulării procedurii de atribuire pe SEAP
2. Consultanta în întocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari (daca este cazul),
3. Consultanta în evaluarea ofertelor prin participarea in comisia de evaluare cu experti externi cooptati (tehnic, financiar, juridic si intocmirea raportului expertilor, inaintea proceselor verbale de evaluare),
4. Consultanta în întocmirea comunicarilor catre ofertanti,
5. Consultanta în întocmirea raportului procedurii de atribuire,
6. Consultanta în indeplinirea sarcinilor ce revin autoritatii contractante in cazul unor contestatii privind evaluarea ofertelor,
7. Consultanta în încheierea contractului,
8. La solicitarea autorităţii contractante, elaborarea oricăror altor documente necesare în domeniul achiziţiilor publice.