Servicii de consultanţă în achiziţii publice pentru autoritatea contractantă, denumite în continuare servicii auxiliare achiziţiei: -elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie directă (cumpărare din catalogul electronic SEAP, elaborare şi postare anunţ publicitate în SEAP, întocmirea oricăror documente necesare în vederea realizării în condiţii de legailitate a achiziţiei d...
Servicii de consultanţă în achiziţii publice pentru autoritatea contractantă, denumite în continuare servicii auxiliare achiziţiei: -elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie directă (cumpărare din catalogul electronic SEAP, elaborare şi postare anunţ publicitate în SEAP, întocmirea oricăror documente necesare în vederea realizării în condiţii de legailitate a achiziţiei directe, întocmirea dosarului achiziţiei directe); -elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procedurii de licitaţie deschisă sau procedura simplificată, elaborare strategie de contractare, fişa de date a achiziţiei, note justificative, DUAE, formulare, transmitere documentaţie de atribuire spre validare ANAP, publicare anunţ de participare, solicitare clarificări, asistenţă pe perioada de desfăşurare a procedurii, întocmire documente conform prevederilor legale în materie de achiziţii publice, intocmirea dosarului achizitiei. -intocmirea strategiei anuale de contractare., inclusiv elaborarea programului anual al achizitiilor publice. -consultanta în vederea reinnoirii certificatului de inregistrare SEAP