I)Etapa de planificare-pregatire proceduria de achizitie publica: consiliere pt alegere procedura, pt intocmirea strategie de contractare, daca e cazul, cf art.9, alin.(2)din HG395/2016; consiliere in elaborare note justificative pt procedura in cauza, stabilire criterii de calificare si selectie a ofertantilor si stabilirea criteriului de atribuire, elaborare caiet de sarcini, a modelelor de formulare si a propunerii de co...
I)Etapa de planificare-pregatire proceduria de achizitie publica: consiliere pt alegere procedura, pt intocmirea strategie de contractare, daca e cazul, cf art.9, alin.(2)din HG395/2016; consiliere in elaborare note justificative pt procedura in cauza, stabilire criterii de calificare si selectie a ofertantilor si stabilirea criteriului de atribuire, elaborare caiet de sarcini, a modelelor de formulare si a propunerii de contract. II)Etapa de derulare a procedurii: asistenta in completarea si generarea anuntului de participare/anuntului de participare simplificat, a DUAE, cf DA, indrumare pentru utilizare SICAP, consultanta in elaborare raspunsuri la solicitarilde clarificari primite de la OE inscrisi in procedura, in elaborarea punctului de vedere al AC in cazul depunerii de constestatii, asistenta in elaborarea PV de evaluare financiar si a criteriilor de eligibilitate conform DUAE- (expertiza tehnica este oferita de AC) pentru ofertele depuse in cadrul procedurii, inclusiv transmiterea de solicitari de clarificari ofertantilor cat si consultanta in elaborarea raportului de atribuire si transmitere comunicari catre ofertanti, evaluare eligibilitate, propunere tehnica, propunere financiara. III)Etapa de finalizare a procedurii: consiliere pt îndeplinire sarcini ce revin AC în cazul unor notificari,contestatii privind rezultatul procedurii, consultanta in încheierea contractului/contractelor cu ofertantul/ofertantii desemnati castigatori si intocmire dosar achizitie publica.