Feedback
I.D.: 105957412

Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice

Data publicarii
20.11.24
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
42.000,00 RON - 42.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descriere: Servicii de consultanţă specializată in vederea elaborarii si intocmirii Caietului de Sarcini , respectiv a fiselor tehnice aferente pentru Licitatie deschisă in cadrul proiectelor ,,DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SI A UNITATILOR CONEXE ’’ Activităţile desfăşurate în cadrul contractului sunt: 1. Asistenţă tehnică de specialitate privind i...
Descriere: Servicii de consultanţă specializată in vederea elaborarii si intocmirii Caietului de Sarcini , respectiv a fiselor tehnice aferente pentru Licitatie deschisă in cadrul proiectelor ,,DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SI A UNITATILOR CONEXE ’’ Activităţile desfăşurate în cadrul contractului sunt: 1. Asistenţă tehnică de specialitate privind intocmirea Caietului de Sarcini si a fiselor tehnice aferente, si anume : • Consultanţă specializată pentru întocmire caiet de sarcini, inclusiv propunerea de fise tehnice aferente produselor, in vederea demararii procedurii de achizitie publică descrisă. La întocmirea caietului de sarcini se vor respecta prevederile Ordinului nr. 1554/2023 privind aprobarea structurii şi conţinutului Documentaţiei standard de atribuire a contractului de achiziţie publică de produse si a Ordinului 1946/2024 pentru aprobarea criteriilor ecologice aplicabile categoriilor de produse care au impact asupra mediului. • Elaborarea răspunsurilor la clarificările adresate de operatorii economici interesati să participe la procedura privind caietul de sarcini (dacă este cazul), • Asistenţă la întocmirea răspunsurilor la eventualele clarificări solicitate de ANAP si in legatura cu caietul de sarcini sau fisele tehnice aferente. 2. Suport pe parcursul derulării procedurilor de achiziţie: * Formularea de răspunsuri la solicitările de clarificări formulate de ofertanţi până
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu