Autoritatea contractanta intentioneaza sa initieze o procedura de atribuire pentru achizitia serviciului denumit anterior. Consultarea pietei se initiaza in vederea stabilirii a valorii estimate a serviciului tinand cont de OBIECTUL CONTRACTULUI: ELABORAREA DOCUMENTATIILOR DE ATRIBUIRE SI EVALUAREA OFERTELOR AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII "BAZA TEHNICO-MATERIALA PENTRU CRE?TEREA VITEZEI DE RASPUNS ÎN SITUA?II DE URGEN?...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa initieze o procedura de atribuire pentru achizitia serviciului denumit anterior. Consultarea pietei se initiaza in vederea stabilirii a valorii estimate a serviciului tinand cont de OBIECTUL CONTRACTULUI: ELABORAREA DOCUMENTATIILOR DE ATRIBUIRE SI EVALUAREA OFERTELOR AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII "BAZA TEHNICO-MATERIALA PENTRU CRE?TEREA VITEZEI DE RASPUNS ÎN SITUA?II DE URGEN?A, CONSILIUL JUDE?EAN GIURGIU”, respectiv pentru urmatoarele proceduri de achizitie publica: - Licitatie deschisa - contract proiectare si executie - Licitatie deschisa - contract furnizare si montare dotari cladire - Licitatie deschisa - contract furnizare si montare echipamente specifice. o DESCRIEREA SERVICIULUI Serviciul pe care prestatorul le va realiza, va include activita?ile precizate de Legea 98/2016 privind achizi?iile publice ?i HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea a prevederilor referitoare la atribui, rea contractului de achizi?ie publica/acordului-cadru, cu modificarile si completarile ulterioare. Prestatorul va realiza serviciile solicitate la un nivel calitativ care sa asigure un grad ridicat cu privire la viabilitatea ?i legalitatea procedurilor, astfel încât serviciile ce fac obiectul acestui contract sa se încadreze în costurile estimate, în graficul de realizare preconizat ?i în parametrii optimi de calitate. Serviciile de asisten?a prestate vor respecta legisla?ia actuala ?i toate reglementarile în vigoare române ?i europene (directivele ?i regulamentele europene, legisla?ia na?ionala primara ?i secundara, etc.). Toate documentele/solu?iile propuse vor trebui sa respecte nivelul calitativ, legal ?i de performan?a, în conformitate cu reglementarile, standardele ?i normele europene ?i interne, în vigoare. Pe toata durata contractului, Prestatorul va lua masurile necesare pastrarii confidentialitatii asupra documentatiei ce face obiectul contractului si nu va comunica despre aceasta decat cu persoanele desemnate de catre Autoritatea Contractanta (asistent achizitii publice, asistent tehnic de specialitate), ale carei date de contact le va primi la data semnarii contractului. Pe toata perioada de prestare a serviciului se vor respecta prevederile legislatiei nationale si europene cu privire la prevenirea si combaterea coruptiei. Se face mentiunea faptului ca în sarcina prestatorului vor intra urmatoarele: 1. Va lua la cunostinta datele furnizate de Autoritatea Contractanta referitoare la proiect (cererea de finantare si anexele acesteia, informatiile furnizate de beneficiarii proiectului, respectiv Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Vlasca”, ca beneficiar final) si va conduce propria documentare si analiza în vederea elaborarii documentatiei tehnice. 2. Va elabora documentatia aferenta achizitiei de Servicii intocmire documentatie de achizitii cu respectarea legislatiei in vigoare, a Programului Interreg V-A Romania-Bulgaria si implicit a cererii de finantare si anexelor acesteia. Elaborarea documenta?iei de atribuire ?i a documentelor suport: • Asisten?a la fundamentarea rezonabilita?ii valorii estimate; • Asisten?a la elaborarea documenta?iei de atribuire - Fisa de date, model de contract, model de formulare, caiet de sarcini, document tip DUAE • Asisten?a la elaborarea Strategiei de contractare; • Asistenta la formularea raspunsurilor la solicitarile de clarificari si a punctelor de vedere din partea autoritatii contractente în eventualitatea depunerii unei contestatii; • Asistenta pentru lansarea procedurilor si încarcarea tuturor documentelor aferente în SEAP (DA, delcaratia cu pers cu functii de decizie, Strategia de contractare, etc.); • Consultan?a pe perioada publicarii documentatiei de atribuire si a anun?ului de participare. • Consultanta in procesul de evaluare a ofertelor, pana la semnarea contractului 3. Va asigura asistenta în vederea întocmirii de catre beneficiar a punctelor de vedere la contestatiile depuse de participantii la proceduri prin care se ataca acele acte ale autoritatii contractante despre care se apreciaza ca sunt emise cu încalcarea dispozitiilor legale în materia achizitiilor publice si ca aduc atingere drepturilor si intereselor legitime ale potentialilor ofertanti; 4. Va asigura asistenta privind întocmirea de catre beneficiar a oricaror documente suplimentare necesare pe parcursul prestarii serviciilor prevazute mai sus, care sunt necesare pe parcursul aplicarii procedurilor de atribuire initiate de autoritatea contractanta.