Feedback
I.D.: 18857096

Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice

Data publicarii
05.04.17 Exista 57.235 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Termenul limita pentru depunere:
10.04.17
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta intentioneaza sa initieze o procedura de atribuire pentru achizitia serviciului denumit anterior. Consultarea pietei se initiaza in vederea stabilirii a valorii estimate a serviciului tinand cont de OBIECTUL CONTRACTULUI: ELABORAREA DOCUMENTATIILOR DE ATRIBUIRE SI EVALUAREA OFERTELOR AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII "BAZA TEHNICO-MATERIALA PENTRU CRE?TEREA VITEZEI DE RASPUNS ÎN SITUA?II DE URGEN?...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa initieze o procedura de atribuire pentru achizitia serviciului denumit anterior. Consultarea pietei se initiaza in vederea stabilirii a valorii estimate a serviciului tinand cont de OBIECTUL CONTRACTULUI: ELABORAREA DOCUMENTATIILOR DE ATRIBUIRE SI EVALUAREA OFERTELOR AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII "BAZA TEHNICO-MATERIALA PENTRU CRE?TEREA VITEZEI DE RASPUNS ÎN SITUA?II DE URGEN?A, CONSILIUL JUDE?EAN GIURGIU”, respectiv pentru urmatoarele proceduri de achizitie publica: - Licitatie deschisa - contract proiectare si executie - Licitatie deschisa - contract furnizare si montare dotari cladire - Licitatie deschisa - contract furnizare si montare echipamente specifice. o DESCRIEREA SERVICIULUI Serviciul pe care prestatorul le va realiza, va include activita?ile precizate de Legea 98/2016 privind achizi?iile publice ?i HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea a prevederilor referitoare la atribui, rea contractului de achizi?ie publica/acordului-cadru, cu modificarile si completarile ulterioare. Prestatorul va realiza serviciile solicitate la un nivel calitativ care sa asigure un grad ridicat cu privire la viabilitatea ?i legalitatea procedurilor, astfel încât serviciile ce fac obiectul acestui contract sa se încadreze în costurile estimate, în graficul de realizare preconizat ?i în parametrii optimi de calitate. Serviciile de asisten?a prestate vor respecta legisla?ia actuala ?i toate reglementarile în vigoare române ?i europene (directivele ?i regulamentele europene, legisla?ia na?ionala primara ?i secundara, etc.). Toate documentele/solu?iile propuse vor trebui sa respecte nivelul calitativ, legal ?i de performan?a, în conformitate cu reglementarile, standardele ?i normele europene ?i interne, în vigoare. Pe toata durata contractului, Prestatorul va lua masurile necesare pastrarii confidentialitatii asupra documentatiei ce face obiectul contractului si nu va comunica despre aceasta decat cu persoanele desemnate de catre Autoritatea Contractanta (asistent achizitii publice, asistent tehnic de specialitate), ale carei date de contact le va primi la data semnarii contractului. Pe toata perioada de prestare a serviciului se vor respecta prevederile legislatiei nationale si europene cu privire la prevenirea si combaterea coruptiei. Se face mentiunea faptului ca în sarcina prestatorului vor intra urmatoarele: 1. Va lua la cunostinta datele furnizate de Autoritatea Contractanta referitoare la proiect (cererea de finantare si anexele acesteia, informatiile furnizate de beneficiarii proiectului, respectiv Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Vlasca”, ca beneficiar final) si va conduce propria documentare si analiza în vederea elaborarii documentatiei tehnice. 2. Va elabora documentatia aferenta achizitiei de Servicii intocmire documentatie de achizitii cu respectarea legislatiei in vigoare, a Programului Interreg V-A Romania-Bulgaria si implicit a cererii de finantare si anexelor acesteia. Elaborarea documenta?iei de atribuire ?i a documentelor suport: • Asisten?a la fundamentarea rezonabilita?ii valorii estimate; • Asisten?a la elaborarea documenta?iei de atribuire - Fisa de date, model de contract, model de formulare, caiet de sarcini, document tip DUAE • Asisten?a la elaborarea Strategiei de contractare; • Asistenta la formularea raspunsurilor la solicitarile de clarificari si a punctelor de vedere din partea autoritatii contractente în eventualitatea depunerii unei contestatii; • Asistenta pentru lansarea procedurilor si încarcarea tuturor documentelor aferente în SEAP (DA, delcaratia cu pers cu functii de decizie, Strategia de contractare, etc.); • Consultan?a pe perioada publicarii documentatiei de atribuire si a anun?ului de participare. • Consultanta in procesul de evaluare a ofertelor, pana la semnarea contractului 3. Va asigura asistenta în vederea întocmirii de catre beneficiar a punctelor de vedere la contestatiile depuse de participantii la proceduri prin care se ataca acele acte ale autoritatii contractante despre care se apreciaza ca sunt emise cu încalcarea dispozitiilor legale în materia achizitiilor publice si ca aduc atingere drepturilor si intereselor legitime ale potentialilor ofertanti; 4. Va asigura asistenta privind întocmirea de catre beneficiar a oricaror documente suplimentare necesare pe parcursul prestarii serviciilor prevazute mai sus, care sunt necesare pe parcursul aplicarii procedurilor de atribuire initiate de autoritatea contractanta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare si finalizare executie lucrari in cadrul obiectivului „Reabilitare si modernizare DJ 603: Naipu (DN 6) – Schitu –Mirau – Stoenesti – Ianculesti – Uzunu – Mihai Bravu – Comana (DJ 411)”, cod SMIS 3317 02.03.17
Actualizare documentatie Servicii de proiectare si finalizare executie lucrari in cadrul obiectivului „Reabilitare si modernizare DJ 603: Naipu (DN 6) – Schitu –Mirau – Stoenesti – Ianculesti – Uzunu – Mihai Bravu – Comana (DJ 411)”, cod SMIS 3317 02.03.17
Servicii de proiectare si finalizare executie lucrari in cadrul obiectivului „Reabilitare si modernizare DJ 603: Naipu (DN 6) – Schitu –Mirau – Stoenesti – Ianculesti – Uzunu – Mihai Bravu – Comana (DJ 411)”, cod SMIS 3317  
Servicii Proiectare Tehnica (PT, DTAC, asistenta tehnica) pentru proiectul REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA GENERALA (CLASELE 1 - 8) sat NAIPU – com. GHIMPATI – jud. GIURGIU 12.02.18
Servicii proiectare – fazele PT, DE, Asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului „MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, COMUNA COLIBASI, JUDETUL GIURGIU“ 16.03.18
Servicii proiectare – fazele PT, DE, Asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului „MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, COMUNA COLIBASI, JUDETUL GIURGIU“  
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii " Modernizare DJ505 GOGOŞARI, km 17+168 – km 17+932 (km 17+941), 0,773 km "  
Modernizare DJ 507 Giurgiu-Oinacu-Branistea-Gostinu, km 3+424-19+050, 15,626 km-proiectare(PAC, PT, DE, avize, acorduri, asistenta tehnica) si executie 14.06.18
Modernizare DJ 507 Giurgiu-Oinacu-Branistea-Gostinu, km 3+424-19+050, 15,626 km-proiectare(PAC, PT, DE, avize, acorduri, asistenta tehnica) si executie  
serviciul de proiectare “Amenajare si semnalizare intersectii cu drumurile nationale a obiectivului de investitii Reabilitare si modernizare DJ 603: Naipu(DN6) – Schitu – Mirau – Stoenesti – Ianculesti - Uzunu – Mihai Bravu – Comana (DJ 411) ” 30.06.15