Consultanta constand in interpretarea si aplicarea dispozitiilor Legii nr.98/2016 si ale HG 395/2016, respectiv: intocmirea documentatiei de achizitie, asistenta la intocmirea tututor documentelor ce stau la baza realizarii achizitiilor ( programul anual al achizitiilor, referate de necesitate, note justificative, elaborarea caietului de sarcini, verificarea incadrarii in liniile bugetare alocate, procese verbale de recepti...
Consultanta constand in interpretarea si aplicarea dispozitiilor Legii nr.98/2016 si ale HG 395/2016, respectiv: intocmirea documentatiei de achizitie, asistenta la intocmirea tututor documentelor ce stau la baza realizarii achizitiilor ( programul anual al achizitiilor, referate de necesitate, note justificative, elaborarea caietului de sarcini, verificarea incadrarii in liniile bugetare alocate, procese verbale de receptie,etc), suport in elaborarea procedurilor interne de lucru, suport pentru postarea in SEAP a documentatiei de atribuire si a strategiei de contractare, suport in vederea postarii pe SEAP a anunturilor de participare, suport in formularea si postarea raspunsurilor la eventualele modificari solicitate de ANAP si retransmiterea spre verificare a acestora,suport in evaluarea ofertelor primite la solicitarea autoritatii contractante, suport in formulararea si postarea raspunsurilor la clarificarile formulate de operatorii economici, suport in elaborarea rapoartelor sepcifice si a comunicarilor, suport in elaborarea punctelor de vedere fata de unele notificari prealabile si contestatii formulate in procedura de atribuire a contractului, asistenta si suport la semnarea contractului, monitorizarea implementarii contractelor, deplasari la sediul autoritatii contractante. Sprijinirea compartimentului intern din cadrul autoritatii contractante in vederea elaborarii documentelor/documentatilor necesare parcurgerii etapelor procesulu i de achizitie publica.