Servicii de consultanta achizitii publice / sectoriale
- Elaborarea documentatiei necesare lansarii procedurilor de atribuire (formulare, contracte, caiet de sarcini etc.), eratelor, raspunsurilor la solicitarile de clarificare etc.
- Publicarea în SICAP a anunturilor / invitatiilor de participare;
- Publicarea în SICAP a informatiilor suplimentare ( erate, solicitari de clarificari, note justificative);
- Elaborarea rapoar...
Servicii de consultanta achizitii publice / sectoriale
- Elaborarea documentatiei necesare lansarii procedurilor de atribuire (formulare, contracte, caiet de sarcini etc.), eratelor, raspunsurilor la solicitarile de clarificare etc.
- Publicarea în SICAP a anunturilor / invitatiilor de participare;
- Publicarea în SICAP a informatiilor suplimentare ( erate, solicitari de clarificari, note justificative);
- Elaborarea rapoartelor de specialitate de catre expertii cooptati (verificarea ofertelor, respectiv analiza DUAE, propuneri tehnice si financiare, calificare);
- Apararea autoritatii contractante in procedura administrativ jurisdictionala de exercitare a remediilor si cailor de atac reglementata de legea 101/2016;
- Asistenta la intocmirea dosarului achizitiei publice.
- Intocmirea documentelor catre ANAP CNSC
Nota: Serviciul de consultanta se acorda pentru toate etapele procedurii de atribuire sau pe etapa, in functie de necesitatea beneficiarilor. Consultantul va semna declaratie pe propria raspundere privind respectarea confidentialitatii; in consecinta, modalitatea de comunicare cu Beneficiarul va fi asigurata, in principal, prin mijloace electronice (adresa de e-mail). Serviciile de consultanta se vor derula la sediul Consultantului, prezenta la sediul Beneficiarului va fi asigurata in caz de nevoie. La initierea cumpararii, autoritatea/entitatea contractanta va introduce denumirea contractului/concursului/proiectului ce face obiectul procedurii de atribuire.