Feedback
I.D.: 80166019

Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice

Data publicarii
22.03.23 Exista 11.209 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
70.200,00 RON - 70.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Comuna Bolintin Deal doreste sa achizitioneze servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice avand in vedere oferta nr. 2674/13.03.2023 . Serviciile de consultanta in domeniul achizitiilor vor include urmatoarele aspecte:  Asistenta tehnica si consultanta in domeniul achizitiilor in vederea respectarii legislatiei specifice - update legislativ;  Identificarea categoriilor/nevoilor de investitie si de achizitio...
Comuna Bolintin Deal doreste sa achizitioneze servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice avand in vedere oferta nr. 2674/13.03.2023 . Serviciile de consultanta in domeniul achizitiilor vor include urmatoarele aspecte:  Asistenta tehnica si consultanta in domeniul achizitiilor in vederea respectarii legislatiei specifice - update legislativ;  Identificarea categoriilor/nevoilor de investitie si de achizitionare produse/materiale/lucrari/servicii;  Consultanta elaborare PAAP (Programului Anual al Achizitiilor Publice); consultanta rectificare PAAP (daca este cazul);  Asistenta tehnica in derularea achizitiilor directe si verificarea conformitatii documentelor justificative ce stau la baza lor; Operare platforma electronica achizitii publice  Mentinerea situatiei privind achizitiile incheiate;  Studiu de piata din care sa reiasa obiectul, pretul, codul CPV, denumirea operatorilor economici, la cerere;  Captura de ecran cu etapa de iniţiere a achiziţiei, etapa de acceptare a condiţiilor de catre autoritatea contractantă (oferta ferma a operatorului economic), notificarea achizitiilor offline realizate de catre autoritatea contractantă, din care sa reiasă numărul, obiectul, codul CPV, cantitatea, denumirea operatorului economic selectat şi data realizării achiziţiei, in cazul desfasurarii offline.  Asistenta privind intocmirea si arhivarea dosarului achizitiei. Serviciile vor fi prestate lunar de la 01.04.2023 pana la 31.12.2023.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu