Feedback
I.D.: 61533820

Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice POR COD SMIS 123903

Data publicarii
01.10.21 Exista 329.580 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
35.000,00 RON - 35.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice:Proiect:cod SMIS 12 903-REABILITAREA,MODERNIZAREA,EXTINDEREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PENTRU EDUCATIA TIMPURIE ANTEPRESCOLARA(CRESA) SI PRESCOLARA(GRADINITA) IN COMUNA JUCU,SAT JUCU HERGHELIE Prestatorul va presta pentru achizitor serviciile de consultanta pentru: 1. Întocmirea documentatiei de atribuire , in baza informatiilor de natura economica si/...
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice:Proiect:cod SMIS 12 903-REABILITAREA,MODERNIZAREA,EXTINDEREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PENTRU EDUCATIA TIMPURIE ANTEPRESCOLARA(CRESA) SI PRESCOLARA(GRADINITA) IN COMUNA JUCU,SAT JUCU HERGHELIE Prestatorul va presta pentru achizitor serviciile de consultanta pentru: 1. Întocmirea documentatiei de atribuire , in baza informatiilor de natura economica si/sau tehnica furnizate de autoritatea contractanta: fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, modelele de formulare si modelul de contract/acord cadru. 2. Conceperea si redactarea documentelor necesar a fi intocmite pe parcursul procedurii de atribuire şi transmiterea acestora catre AC pentru verificare , semnare si transmitere in SEAP, elaborarea tuturor documentelor necesare pentru publicarea in SEAP a documentaţiei de atribuire , modificarea D.A daca este cazul până cand aceasta va fi acceptata de ANAP, daca DA va fi verificată de aceasta instituţie. 3. Asistenta in relatia cu institutiile statului cu competente in domeniul achizitiilor publice. 4. Elaborarea solicitarilor de informatii suplimentare, etc, raspunsuri , raportul procedurii, comunicari rezultat, etc. 5. Rezolvarea contestatiilor, emiterea de puncte de vedere catre contestatari si CNSC-in afara instantei si a Curtii de Apel. 6. Supervizarea completarii si arhivarii dosarului de achizitie publica. 7. Asistenta pe parcursul derularii procedurii de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu