Feedback
I.D.: 80706509

Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice PNRR 10 Fondul local

Data publicarii
05.04.23 Exista 82.901 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice, in vederea initierii, derularii si finalizarii procedurii de achizitie publica pentru încheierea contractului de achizitie publica avand ca obiect FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALIZARE, astfel: 1. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizitiile public...
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice, in vederea initierii, derularii si finalizarii procedurii de achizitie publica pentru încheierea contractului de achizitie publica avand ca obiect FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALIZARE, astfel: 1. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizitiile publice; 2. Intocmirea documentatiei de (Fisa de date/instructiuni pentru ofertanti, Modele de formulare, Model de contract, formular DUAE) in conformitate cu prevederile art. 20 din HG nr. 395/ 2016; 3. Intocmire documente suport in conformitate cu prevederile art. 21 din HG nr. 395/ 2016 (strategia de contractare si declaratie cu persoanele de decizie); 4. Postarea documentatiei de atribuire in SICAP si transmitere validare spre ANAP; modificarea documentatiei de atribuire ca urmare a observatiilor ANAP, daca este cazul; postare anunt de participare in SICAP si calculare termene limita de depunere a solicitarilor de clarificari, a ofertelor, a perioadei de evaluare; 5. Analizarea conditiilor de excludere, criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor; 6. Redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari formulate de potentialii ofertanti; 7. Elaborarea procesului verbal de constatare a ofertelor si a declaratiilor de disponibilitate si confidentialitate; 8. Analizarea si evaluarea ofertelor depuse (analiza formularelor DUAE si a documentelor inso
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu