Consiliere pentru alegerea procedurii de atribuire în conformitate cu legislaţia în vigoare;Asistenţă şi consultanţă în întocmirea documentaţiei de atribuire, a strategiei de contractare, fişei de date a achiziţiei, proiectului de contract , formularelor şi modelelor de documente, şi documentele suport, declaraţia privind persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante, completarea şi generarea DUA...
Consiliere pentru alegerea procedurii de atribuire în conformitate cu legislaţia în vigoare;Asistenţă şi consultanţă în întocmirea documentaţiei de atribuire, a strategiei de contractare, fişei de date a achiziţiei, proiectului de contract , formularelor şi modelelor de documente, şi documentele suport, declaraţia privind persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante, completarea şi generarea DUAE; transmiterea documentaţiei de atribuire în SICAP; definirea şi publicarea anunţului de participare aferent procedurii de atribuire ce urmează a se derula; remedierea unor eventuale recomandări, formulate de experţii ANAP, în vederea validării documentaţiei de atribuire; formularea răspunsurilor cu privire la eventuale solicitări de clarificări referitoare la documentaţia de atribuire; formularea punctelor de vedere cu privire la eventuale contestaţii depuse la documentaţia de atribuire; deschiderea/inventarierea ofertelor;Asigurarea unui expert cooptat, pus la dispoziţia autorităţii contractante pe durata derulării procedurii de atribuire; Elaborarea rapoartelor de specialitate asupra cărora îşi exprimă puctul de vedere, Formularea de recomandări cu privire la eventuale solicitări de clarificări necesare pentru evaluarea ofertelor; întocmirea documentelor şi comunicărilor privind rezultatul procedurii;întocmirea contractului, publicarea anunţului de atribuire în SICAP;Asistenţă la întocmirea dosarului achiziţiei publice.